Frokost.

I går hadde vi en Otocinclus.....
Glimrende bilde.... men synd for Otto'en.

Den passet desverre i munnen...
*ler* de passet så godt i selve munnen at den faktisk ikke kommer ned i svelget (enda). Ser du hvordan skammen lyser av fjeset på Livingstoniien? Han ble skikkelig tatt på fersken her. Kan liksom ikke lyve seg ut av den situasjonen ;0)
JEg har vært borti det. Det var en Cory hale som stakk ut da...

Den kommer nok ned skal du se. men hvis det tar lang tid er det jo greit følge mes så den ikke blir kvalt. Eller dør av noe annet.
Hmm, var som å se Aulonocaraen min det

Faktisk gikk denne i 2-3 timer med denne stakkars ottoen på denne måten. Til slutt gav han opp, og spyttet ut hele lunsjen.
Til min enorme overraskelse, pilte ottoen bortover og gjemte seg i steinrøysa!
Lever den dag i dag den ottoen, 3 år etter
*ler godt*
Jo, han går med den i munnen fremdeles. Forsøker stadig å få den ned, men må gi opp. De gangene han holder på å miste den piler han bort fra de andre som raskt er på pletten for å forsøke å snappe den til seg. Dersom dene ottoen lever fremdelse, ja da skal den rett over i selskapskarret vårt!
Inaktiv bruker
Hehe artig bilde.
Synd for stakkaren men men....

/jan
Nå syntes jeg han hadde gått lenge nok med den, så jeg fisket han opp med håven. Det var visst godt, fot ottoen hang helt fast! Måtte lirke og vri men fikk den løs til slutt (før, malawien døde he, he). Og Ottoen? Den var steindau.
Maller pleier å skyte ut finnene sine for å hindre at dem blir spist, og da kan disse fort sette seg fast i spiserøret.
Å starte å lirke på denne fisken vil fort kunne skade spiserøret, og anbefales derfor ikke... Følg godt med denne fisken i dagene som kommer
Ja har hørt dette, det var derfor jeg måtte bruke så tid på det. Måtte jo være veldig forsiktig :0) Ellers sjekkes alle karr og fisk for sykdom/skade hver dag, så blir det noe problemer ser jeg det forhåpentligvis. Alikevel; et viktig poeng du kom med, godt å vite for de som ikke har lest/hørt om det før.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap