Tomt...

Er i ferd med å forberede flytting, og derfor har vi kvittet oss med en del fisk i det siste.
Huff - det begynner å bli kjedelig å kikke inn i akvariene...så utrolig tomt, joh :S
Dessuten er det litt trist å kvitte seg med disse vakre vesenene man har fått et slags forhold til...
Du skal vel ikke kvitte deg med alle fiskene (som du har forhold til)? Skjønner at det kan virke litt tomt ja, min 180liter står oppe med vann og grus og litt innredning, men har ikke putta oppi noen fisker enda, bortsett fra en liten sverddrager. Ser veldig tomt ut...
Vi kvitter oss med så mange som mulig..... Trist, men gjør flyttingen ekstremt mye enklere.
Liz H
Vi kvitter oss med så mange som mulig..... Trist, men gjør flyttingen ekstremt mye enklere.

Ok, ville kvittet meg med de "normale" fiskene (hvis jeg måtte flytte), men sånn som min elskelige pleco ville jeg aldrri i livet kvittet meg med. Noen fisker har man et forhold til og de må man aldrikvitte seg med
Det er ikke så lett når man har et forhold til 150 -200 fisk
Men de vi er aller mest "glad i" beholdes, ja!

Uten disse sjarmtrollene av neon corydoras som gikk i 260-literen er dette akvariet ikke komplett, spør du meg

Hadde vært fint om noen fortalte meg hvorfor det IKKE er lurt å kjøpe corydoras weitzmanni eller corydoras adolfoi på Molde Zoo nå :p
(Evt, om fornuft ikke hjeper - gjem lommeboka mi og bilnøklene )
Har klart å holde meg unna corydoreasene, men i dag bare "måtte" jeg ha oen apistogramma agazissi jeg kom over gitt *rødme kledelig*

Deilig uhelbredelig sykdom denne litersyken
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap