Hva i huleste er dette?? Please svar meg!!

Tittet i akvariet mitt i stad og så noe utrolig merkelig..
På baksiden av stubben i akvariet mitt så jeg masse glinsende "korn"..
Det så direkte ut som salt korn, eller sukker korn viss du vil kalle det det...
I akvariet mitt har jeg:
Ancistrus
Guppy
Black molly
Kuhlii ål
Sand snegler
Eplesnegle

Er det noen som har opplevd dette før, og er det egg av no slag??

På forhånd takk for alle svar!!

Bare for å avklare, det er ikke sand fra bunnen som har kommet seg opp dit? Ancistrus som har kranglet el eplesneglene som har "ristet av seg"?
Det ser ikke ut som sand... men man kan aldri si aldri.. Jeg vet ikke om den ene eplesnegla mi kan ha gjort.. ancistrusene min er borte på stokken ofte så det kan være dem..men veit ikke hvorfor det som ligger der ser ut som sukker..
Vanskelig å si sikkert ut fra bildene.

Men jeg har sett mine eplesnegler skille ut et sekret som kan ligne når det blandes med sand.
Det er nok ikke egg av noe slag. Sandsnegler har jeg hørt føder levende unger (?), men uansett skjer dette nedi sanden. Eplesnegler legger over vann, khuliiål skal ha grønne egg, Black molly og guppy legger ikke egg. Da er ancistrusen igjen, det enest jeg vet om den er at eggene legges i huler og far passer på
Ancistrus slår med halen
Under paringsleken er de utrolig til å grave, og sanden spruter rundt dem.
Har du puttet rota oppi nylig? Sopp på den er da et annet alternativ.
det er sand... har det fenomenet stadig vekk her hos meg når det har vært action (les - krangling) i karet.

er det biltemasand/fin fin sand i karet ?
Putt handa oppi og kjenn mellom fingrene hva det er!

Godt at vi har forum i slike alvorlige krisesituasjoner
he he he, mye rart som skjer på natterstid
Stina Engerud
he he he, mye rart som skjer på natterstid ;)

U bet

Det er jo litt gøy også
nei... nå skal ikke natteranglersupervåkenstina ødelegge og lage dette til en skravletråd igjen... jeg får scanne forum og se etter flere å plage
Tilfeldig bekjentskap
© Sølvi Gullaksen
Reklame for plussmedlemskap