fortsettelse på >

vel vel så høres jeg kansje litt frekk ut men det er ikke meningen.
for noen ganger så blir jeg litt dratt ut av ting,det må jeg bare unskylde.ikke får og vere frekk eller noe menn når jeg ser på akvariet(15L)
så ser det ut til at det er masser av plass.
i krangler så blir jeg ganske ofte dratt ut av ting.
så ingen ting var meningen av det jeg sa.
det er bare at jeg er litt glupere enn de fleste 9 åringer(ikke for å skryte)
men når jeg er veldig sikker på en ting så er jeg en del protesterende.
og ikke steng denne siden er dere snill!!!
får det så litt ut som om det er masssevis av plass i det lille når det ikke er noen fisker der(*)
Det var veldig god plass på mitt tidligere 10m2 store rom når det var tomt. Så kom sengen, pc'en, bordet, stolen og tv'en. Da var det fullt! For å si det sånn, 15liter er for lite for dverggurami! Det ser sikkert ut som det er god plass til fisken når karet er tomt, men det blir fort fullt når du skal tilfredstille fiskens behov for skjulesteder, pumpe, sand osv..
Du har nok gjort det enklere å forstå, om du har fortsatt den tråden du allerede startet om minikaret ditt....
Pompel
Du har nok gjort det enklere å forstå, om du har fortsatt den tråden du allerede startet om minikaret ditt....

Den ble stengt...
Laffzi
Det var veldig god plass på mitt tidligere 10m2 store rom når det var tomt. Så kom sengen, pc'en, bordet, stolen og tv'en. Da var det fullt! For å si det sånn, 15liter er for lite for dverggurami! Det ser sikkert ut som det er god plass til fisken når karet er tomt, men det blir fort fullt når du skal tilfredstille fiskens behov for skjulesteder, pumpe, sand osv..

absolutt alt er oppi men nå begynner jeg veldig og skjønne hva dere mener(*)
mArTii =)
[QUOTE=Pompel]Du har nok gjort det enklere å forstå, om du har fortsatt den tråden du allerede startet om minikaret ditt....

Den ble stengt...

ja! det hvet jeg gått...
Hva er ditt spørsmål? Du legger den under "Labyrintfisk", men det virker mere som en "Off topic" tråd?
Kanskje du bør flytte den dit?
Her dreier det seg om en tråd som sklei skikkelig ut, og blei stengt før noen fikk spader

Tema etterhvert var om en kunne ha dvergguramier i ett 15L akvarie, og siden svarene enstemmig var nei, ble ikke stemningen helt på topp.

Siden det er lite å diskutere videre i denne sammenhengen, svarene fra 99,99% av alle akvarister vil være at dvergguramier skal ikke bo i en 15L, stenger jeg like godt denne tråden også.
Blir bare rot slik det er nå, for nye lesere
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap