hmmmm ottoer burde gått... (side 3)

Frank Angell
[QUOTE=Alexander Severinsen] Litt OT, men dette burde faktisk stå opplyst under [URLBLOCK1].


Det er jo opp til hver enkelt om en skal oppgi adressen sin eller ikke, på lik linje med telefonnummer, e-post, fødselsdato\personnummer etc.
God skikk og bruk på internett tilsier at man er forsiktig med å opplyse om alle disse. Syntes ikke at dette er noe som passer inn under rettningslinjene, da det ikke er noe som påvirker annet enn den enkelte bruker.

Men med såpass mange snoker som er på nett, er det jo greit å minne om at man bør være litt forsiktig med hva en deler med andre "fremmede" på nett. Husk at det som kanskje var ment for noen få øyne, fort når tusenvis av øyne.

Nei jeg tenkte mest med tanke på barn her på forumet, ikke altid så lett for dem å skjønne, samt at jeg mener dem bør skjermes litt. Jeg for min del oppgir litt av hvert, men ikke konto nr som regel. Men jeg er heller ikke i fare gruppen for visse kriminaliteter som du sikkert skjønner hva jeg mener, og Aquadama også sikkert mente
Sjønner godt hva dere mener, det er ikke det Selv mener jeg at det er foreldre som bør instruere barna sine med tanke på sikkerhet online, før dem slipper sine små poder løs på nettet.

Men skal selvsagt ta dette opp med resten av moderatorteamet, så får vi se om dette kommer med i rettningslinjene eller ikke
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap