*Skjitprattråden* (side 4)

JA det kan nå gå for langt hos oss også.

JEg er villig til å strekke meg ganske langt for hobbyen, men våre kjære samboere er gjerne ikke så veldig happy hele tiden. Vi må huske å ta litt hensyn til de også innimellom. Jeg brukte hele dagen i går på å ommøblere en stue som en gang i tiden var ganske stor. Den virker ikke så stor lenger nå når jeg har fylt den med kar.

Ble til slutt førnøyd med løsningen, men det er heltklart at allt er tilpasset MINE kar.

Snuffeline
Når jeg tenker på sånne møteplasser for datafreaks, hvor alle sitter å nistirrer inn i en skjerm hele dagen lang, med cola på hardisken, da tenker jeg bare hjelp.....


*fnis* Hvis du har cola på harddisken så funker ikke den PCen lenge. Den store boksen er IKKE en harddisk :P Det er omtrent som å kalle en bil for et bagasjerom. Tror jeg foretrekker å være nerd selv
det eksakte navnet er vel "kabinett" hvis jeg ikke husker feil ?
Plussmedlem
Hmmm Mats Hansen; ein skulle nesten tru at du med vilje vil gje eit inntrykk av at nordlendingar er både drikkfeldige og lett på tråden! Det vil eg på det sterkaste ta avstand frå!

Stina Engerud
det eksakte navnet er vel "kabinett" hvis jeg ikke husker feil ?


Stemmer det. Av en eller annen grunn så kaller de fleste damer jeg har truffet i arbeidslivet det for en harddisk. Men det er jo ikke så nøye egentlig.
biXen
[QUOTE=Stina Engerud]det eksakte navnet er vel "kabinett" hvis jeg ikke husker feil ?


Stemmer det. Av en eller annen grunn så kaller de fleste damer jeg har truffet i arbeidslivet det for en harddisk. Men det er jo ikke så nøye egentlig.

nei harddisken er skjermen det (noen som så den episoden av prinsessen og proffessoren ?)
Tåler vi en halv-frekk en da?
En mor hadde 3 døttre som giftet seg på samme dag, og hun ba alle om å skrive å fortelle om sexlivet sitt. Den eldste skrev hjem etter bare 2 dager. Brevet inneholdt bare 1 ord, nemlig "Nescafè". Moren var først forvirret, men så fant hun en reklame fro Nescafè i avisen, der slagordet lød "Tilfredsstiller til siste dråpe". Så kom det et brev fra den mellomste datteren. I brevet stod det bare teksten "Benson & Hedges". Moren fant frem en reklame der det stod "Extra long, king size" Moren smilte og var glad de 2 første døttrene hadde funnet lykken. Så kom brevet fra den 3. datteren. Der stod det kun "Widerøe" Moren undret seg stort, og satte seg ned og søkte gjennom aviser. Hun fant til slutt en reklametekst som fikk henne til å dåne. Der stod det: "Tre ganger om dagen. syv dager i uken, begge veier".
biXen
Stemmer det. Av en eller annen grunn så kaller de fleste damer jeg har truffet i arbeidslivet det for en harddisk. Men det er jo ikke så nøye egentlig.
Du er tydeligvis i "feil" bransje, biXen DD
Holger Lockertsen
Hmmm Mats Hansen; ein skulle nesten tru at du med vilje vil gje eit inntrykk av at nordlendingar er både drikkfeldige og lett på tråden! Det vil eg på det sterkaste ta avstand frå! :-| ;-)


Vi tar det hele med ro, og tenker på at projeksjoner av egenskaper og følelser på andre er et velkjent fenomen. Henger ofte sammen med at vi selv har de samme egenskaper som vi kritiserer andre for, eller at de har positive egenskaper som vi ønsker mere av...
Kjære dagbok,

I fjor byttet jeg ut alle vinduene mine med dyre tre-glass-lavenergi-vinduer.

Denne uken ringte en mann fra firmaet som installerte vinduene. Han påpekte at de hadde gjort jobben for et helt år siden, men enda ikke fått betalt.

Ok, bare fordi jeg er blond, betyr ikke det at jeg automatisk er dum... Så jeg fortalte for denne fyren hva hans snakkesalige selger sa for et år siden, nemlig at etter et år så har disse vinduene betalt seg selv.

Og; hallo! det har gått et år nå!

Det ble helt stille i den andre enden, så jeg la på.
Han ringte ikke opp igjen. Han følte seg nok dum!

En ung herre går inn på apoteket for å kjøpe gummi. Apotekeren sier at kondomene kommer i pakker på 3, 6 eller 12 stk.

"Vel", sier gutten, "Jeg har datet jenta ei stund, og hun er helt rå. Jeg har på følelsen at det blir full score i kveld, så det er derfor jeg kjøper kondomer. Først skal vi spise middag hos hennes foreldre, og så skal vi ut etterpå. Så fort jeg får tatt henne en gang, så kommer hun til å bli helt vill, så det er best jeg tar en 12-pakning."

Gutten betaler og går.

Kvelden kommer og gutten setter seg til bords hos hennes foreldre for å spise. Han spør om han kan få be bordbønnen, og det er greit. Han begynner å be, og det forsetter han med, i 5 minutter, 10 minutter, ett kvarter.

Når han omsider er ferdig, så bøyer jenta seg frem, og hvisker ham i øret, "Du har aldri fortalt meg at du er så religiøs."

Han bøyer seg over og svarer, "Du har aldri fortalt meg at faren din er apoteker"!"
Middagstid
Sånn ser det ut ved middagstid i sneglekarret
OI, Høyer'n! det var fa*n meg mye snegler.. :P

Når det er foring hos meg så er det sånn "pøh, den maten er der sikkert etterpå også"
Høyer'n
Sånn ser det ut ved middagstid i sneglekarret :)


kjenner den der ja
Malldrian
[QUOTE=biXen]Stemmer det. Av en eller annen grunn så kaller de fleste damer jeg har truffet i arbeidslivet det for en harddisk. Men det er jo ikke så nøye egentlig.
Du er tydeligvis i "feil" bransje, biXen DD

Hehe, er i en annen bransje nå uansett, men har en mistanke om at kvinnfolka kaller det harddisker her også :P
Natt til torsdag reiser jeg til Spania. Rettere sagt Fuengirola. Hvordan er det å ha med seg akvarieutstyr derfra gjennom tollen? Må jeg gå på rødt? Må jeg betale moms? Er det i det hele tatt billigere der nede?
Høyer'n
Sånn ser det ut ved middagstid i sneglekarret :)

Herlig! Har lenge tenkt på å gjøre om en 54liter til artskar for eplesnegler og den tanken fikk fart i seg etter å ha sett det bilde av alle de flotte sneglene samlet...
Høyer'n
Natt til torsdag reiser jeg til Spania. Rettere sagt Fuengirola. Hvordan er det å ha med seg akvarieutstyr derfra gjennom tollen? Må jeg gå på rødt? Må jeg betale moms? Er det i det hele tatt billigere der nede?


Og jeg reiser til Benidorm natt til søndag. og lurer vel egentlig på det samme........
Fight: ildhalen min har gått til angrep på gullbarbene mine! Da jeg kom hjem i dag hadde den ene gullbarben et rødt bitemerke...
mArTii
[QUOTE=Høyer'n]Sånn ser det ut ved middagstid i sneglekarret :)

Herlig! Har lenge tenkt på å gjøre om en 54liter til artskar for eplesnegler og den tanken fikk fart i seg etter å ha sett det bilde av alle de flotte sneglene samlet...

Ta kontakt så skal du få noen snegler av meg. Har altfor mange.
MSN: alex_hoyer@hotmail.com
Tilfeldig bekjentskap
© JAG
Reklame for plussmedlemskap