- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Forslag: Mitt akvarium
Forslag: Mitt akvarium
Hei jeg er temmelig fersk her (dette er mitt første foruminnlegg) men tillater meg å komme med noen tips til nye funksjoner under "mine akvarium". Jeg brukte noen timer og programerte dem selv på min egen side just for fun.
Funksjonen er som følger:
-Registrering av vannverdier.
-Visning av registrerte vannverdier i forhold til fiskenes behov. (grafer)
-Visning av idealverdier utifra hvilke fisker som er registrert i karet.
-"Stats" som cm fisk pr liter, watt pr liter, antall fisk osv...
-Visning av alternative fisker utifra gitte/gjeldende vannverdier, biotop osv.
Hadde kanskje vært mulig å bruke samme side til å sette sammen arter planter osv i nye akvarier før man har det på plass. Type "mitt drømmevannland"
Ellers må jeg jo si at siden/forumet er til stor hjelp for en ny akvarist som meg selv. Keep up the good work!
-H
Funksjonen er som følger:
-Registrering av vannverdier.
-Visning av registrerte vannverdier i forhold til fiskenes behov. (grafer)
-Visning av idealverdier utifra hvilke fisker som er registrert i karet.
-"Stats" som cm fisk pr liter, watt pr liter, antall fisk osv...
-Visning av alternative fisker utifra gitte/gjeldende vannverdier, biotop osv.
Hadde kanskje vært mulig å bruke samme side til å sette sammen arter planter osv i nye akvarier før man har det på plass. Type "mitt drømmevannland"
Ellers må jeg jo si at siden/forumet er til stor hjelp for en ny akvarist som meg selv. Keep up the good work!
-H
Postet 17.11.06 kl 00:04
Postet 17.11.06 kl 08:00
BrorHei jeg er temmelig fersk her (dette er mitt første foruminnlegg) men tillater meg å komme med noen tips til nye funksjoner under "mine akvarium". Jeg brukte noen timer og programerte dem selv på min egen side just for fun. [URLBLOCK1] Funksjonen er som følger: -Registrering av vannverdier. -Visning av registrerte vannverdier i forhold til fiskenes behov. (grafer) -Visning av idealverdier utifra hvilke fisker som er registrert i karet. -"Stats" som cm fisk pr liter, watt pr liter, antall fisk osv... -Visning av alternative fisker utifra gitte/gjeldende vannverdier, biotop osv. Hadde kanskje vært mulig å bruke samme side til å sette sammen arter planter osv i nye akvarier før man har det på plass. Type "mitt drømmevannland" Ellers må jeg jo si at siden/forumet er til stor hjelp for en ny akvarist som meg selv. Keep up the good work! -H
Genialt forslag. Veldig fin og oversiktlig måte å vise vannverdier etc. på
Postet 17.11.06 kl 08:11
Postet 17.11.06 kl 09:54
Misforstå meg rett
Min side er egentlig ment som et "proof of consept" og ikke som noen selvstendig eller integret del av noen side. Så det er ideene/funksjonene og ikke selve siden som er forslaget mitt til akvaforum.
-H
-H
Postet 17.11.06 kl 10:07
Postet 17.11.06 kl 15:14