størrelse på akvariebord,anyone!?

jeg tenker på å kjøpe meg akvariet MP Eheim classic 126l og lurer på om noen vet høyden på akvarieskapet? Greit å vite iht plass og jeg finner ikke info om det noe sted,kun målene på karet.
Send en email til en nettbutikk som fører dem og spør?
Tror muligens AquaKarolin har MP akvarier.

Eller gå direkte til Eheim MPs nettsider, du finner for eksempel en del mål her.
ja er vel det beste å sende en mail. har sett på eheim sin side men finner ikke målene på dette spesifikke karet. håpet på å få respons fra noen her som har samme karet da vet du
Har MP flere kar på 126 liter (80x35x45) enn det på linken som Mona laget?
dt står MP karat på den tegningen,jeg skal ha
MP classic så vil tro det!?
Egentlig var linken til Eheim ment for å vise deg i riktig retning. Jeg linket bare til det første og beste karet jeg fant der, og meningen var at du skulle se at tegninger finnes. Finnes det for det ene møbel-karet der, finnes det helt sikkert for andre typer også. Inkl. den typen du lurte på .....

Du kunne jo bladd litt rundt der selv og finne nøyaktig det akvariemøbelet du lurte på da
mona o
Egentlig var linken til Eheim ment for å vise deg i riktig retning. Jeg linket bare til det første og beste karet jeg fant der, og meningen var at du skulle se at tegninger finnes. Finnes det for det ene møbel-karet der, finnes det helt sikkert for andre typer også. Inkl. den typen du lurte på ..... Du kunne jo bladd litt rundt der selv og finne nøyaktig det akvariemøbelet du lurte på da;-)


jeg vet det,svarte bare på spørsmålet til Ovis Jeg har blad rundt men finner ikke mål på det karet. men kan heller sende en mail til butikker som selger,akvasia i trondheim selger MP og vet det sikkert. Kanskje målet er ganske likt rio juwel
Tilfeldig bekjentskap
© Remi Horsgård
Reklame for plussmedlemskap