HS Eikebarkekstrakt - jomfru i nød! ;-)

Jeg har mistet mine faste leverandører av
HS Eikebarkekstrakt! *hulk*

Alle har sluttet med det, og grunnen er den samme overalt; de europeiske leverandørene av det var elendige på levering og helt upålitelige. AquaKarolin har sluttet med det, og Webzoo har sluttet med det. Så jeg vendte meg til den norske importøren, Krizoo i Sandefjord, for der kjøpte jeg en hel eske flasker for lenge siden. Til min store gru har de også sluttet med det av samme grunn!

Jada, jeg vet at det finnes annet som senker ph, men jeg ville liksom ha den da! Jeg kjenner produktet sååå godt, styrken, det er så innarbeidet i fingertuppene at det går automatisk på øyemål. Å måtte lære seg et nytt produkt, og som kanskje ikke er like bra... uff! Kan hende jeg må ty til Amtra eikebarkekstrakt til slutt, men foreløbig har jeg lyst å utsette det så lenge som mulig... Jeg likte HS Eikebarkekstrakt, jeg!

Finnes det noen butikker i dette landet som sitter på et lager av flasker med HS Eikebarkekstrakt? Noen av dere med-akvarister som har sett den i butikk noe sted??? Kunne dere hjelpe meg ved å bruke øynene neste gang dere er innom en butikk og granske hyllene og så rope ut til meg om dere ser det noe sted? Kanskje de er villige til å sende om jeg ringer og tilbyr forhåndsbetaling

Hjelp!

Jeg veit dessverre ikke om noen som selger, men jeg skal være på utkikk. Bruker det selv i det ene karet mitt, men det går ikke de helt store mengdene hos meg. Jeg har en uåpnet 250 ml flaske stående som du kan få om du vil, jeg trenger den ikke selv. Det blir jo bare å utsette problemet en liten stund, men det er i alle fall bare å si fra!
Jeg takker med glede og takknemlighet ja til tilbudet om å kjøpe din flaske!)) Tusen takk. Kan du sende meg en email, så ordner vi med betalingen og navn/adr.utveksling via det?

Igjen, tusen takk. En 250 ml flaske varer jo tross alt en stund!

PS!
Sitatet ditt i signaturen, det har jeg alltid lurt på...hvilken av Terry Pratchetts bøker er det tatt fra?

Fant et par sitat i samme stilen Hysterisk morsom fyr

'Educational' refers to the process, not the object. Although, come to think of it, some of my teachers could easily have been replaced by a cheeseburger.


Må ha med denne også
"Another world is colliding with this one," said the toad. "All the monsters are coming back."


Terry Pratchett books
Aner faktisk ikke hvilken bok det er fra... Har faktisk ikke lest noe av ham i det hele tatt (ennå). Fant sitatet på AMO sine sider. (Jeg har vært AMO-sjef i ca 10 år, forøvrig.) Og siden jeg har sett meg lei på alle disse !!!!!-innleggene syntes jeg de passet bra. Morsomt det du siterte også - håper jeg ikke blir slik selv....

Epost kommer.
Du har ikke prøvd å kontakte produsenten? De vet vel hvem som handler hos dem, og kan tipse deg om forretninger som ennå fører merket.

Link til kontaktsjema for HS Produtcts
Tilfeldig bekjentskap
© Per Gunnar Stenersæter
Reklame for plussmedlemskap