Melanochromis Auratus yngel

Endelig så spyttet Auratusen Det ble ikke så mange denne gangen, men det ble da 10 stk søte små. Disse går sammen med 24 stk yngel fra Pseudotropheus Aurora som spyttet for 15 dager siden. Jeg måtte ha det andre karet til tyggende Pseudotropheus Elongatus som jeg regner med spytter over helgen.
nthåå.. så søte fikk selv 48 rød zebra yngel, to hoer som tygde fikk de for 4 dager sia
Er det ikke gøy! Håper på at det blir noe av mine rød zebra også.
2 uker og 3 dager.
De er nå blitt 2 uker og 3 dager gamle og alt er som det skal. Vokser godt og trives som bare det. De er ca. 1cm nå.
Har en tyggende auratus selv nå. Sist gang ble nok yngelen føde for de andre i karet, så ihvertfall aldri noe til dem. Skal forsøke å være føre var denne gangen..... Lykke til videre med dine
Oppdatering med bilde
Lenge siden sist nå, så derfor er det på sin plass med et bilde av de. Nærmer seg raskt 3mnd nå. Det er fremdeles 10stk, så jeg har ikke mistet noen.

Hvordan går det forresten med auratusene dine cikliden?
oi! gratulerer deg virkelig med yngelen din, du får ha det lykketil med yngelen din!
søte var de og
Hallo igjen!! Jeg har også 10 stk. auratus-yngel. Var rundt 20 stk. til å begynne med, men muligens jeg flytta de for tidlig!?! Nå går de sammen med nesten 20 rød zebra-yngel, og ca. 20 fuelleborni(tror jeg). Har enda ikke klart å finne ut om det faktisk er lab. fuelleborni....

Auratusen er ca. 1,5 cm nå, mens de andre er mellom 2 og 3 cm.
Håper på å få solgt noen da, ellers kan det bli en smule trangt om plassen

Legger ved et bilde av den mulige fuellebornien, hvis noen skulle kjenne til denne blir jeg glad for tilbake melding...
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap