Mitt nye kar :)
Nå har jeg endelig fått mg det karet jeg har hatt lyst på i lengre tider!
Er et eheim kar som jeg fikk med fisk (kan tru det var hektisk kvelden jeg henta det!) :P Og heldigvis er hele gjengen friske og raske!
Det som er det kjipe er at så og si all fisken må ut! (pga at jeg skal ha kulene mine der)
Dekorasjonen i karet er satt opp i fullfart, så det blir mer fiksing når jeg skal ha kulene i.
Har tatt mange bilder av fiskene (kommer til å bli savna)
Håper på å selge noen på auksjon... Mange fiskeglade folk der som kan ta godt vare på dem
Og bildene jeg har lagt inn her er ikke de beste jeg har tatt... Sparer dem i tilfelle jeg velger å sende en av dem til fotokonken
Er et eheim kar som jeg fikk med fisk (kan tru det var hektisk kvelden jeg henta det!) :P Og heldigvis er hele gjengen friske og raske!
Det som er det kjipe er at så og si all fisken må ut! (pga at jeg skal ha kulene mine der)
Dekorasjonen i karet er satt opp i fullfart, så det blir mer fiksing når jeg skal ha kulene i.
Har tatt mange bilder av fiskene (kommer til å bli savna)
Håper på å selge noen på auksjon... Mange fiskeglade folk der som kan ta godt vare på dem
Og bildene jeg har lagt inn her er ikke de beste jeg har tatt... Sparer dem i tilfelle jeg velger å sende en av dem til fotokonken
Postet 28.11.06 kl 00:49
Postet 28.11.06 kl 00:53
Postet 28.11.06 kl 00:58
Postet 28.11.06 kl 01:05
Postet 28.11.06 kl 01:27
Bo for deg selv. Da er det DU som bestemmer. Ihvertfall nesten. Grubler jo på hva foreldrene mine kommer til å si neste gang, når de oppdager hvor mange akvarier jeg plutselig har, og begynner å tenke over hvor mange, mange penger jeg må ha brukt! Grrrr! Tenk å være 33 år og fortsatt redd for hva foreldrene tenker! Blir skikkelig irritert på meg selv, jeg!
Postet 28.11.06 kl 02:24
DyrehagenBo for deg selv. Da er det DU som bestemmer. Ihvertfall nesten. Grubler jo på hva foreldrene mine kommer til å si neste gang, når de oppdager hvor mange akvarier jeg plutselig har, og begynner å tenke over hvor mange, mange penger jeg må ha brukt! Grrrr! Tenk å være 33 år og fortsatt redd for hva foreldrene tenker! Blir skikkelig irritert på meg selv, jeg!
Du er ikke alene om å være "redd" for hva foreldre synes. Regner med at du, som meg, har foreldre (i mitt tilfelle mor) som er veldig flinke til å fortelle i klartekst hva de mener vi bør prioritere pengene på... De burde søren meg skamme seg.
Postet 28.11.06 kl 09:15
Postet 28.11.06 kl 17:21
Postet 28.11.06 kl 19:16
Postet 29.11.06 kl 00:49
Postet 29.11.06 kl 03:08
Postet 29.11.06 kl 05:19