Klubbmøte med auksjon og trekning HAK 4.12 (side 2)

En i posen på alle fiskene. 5 kirsebærreker i 7 av posene og 10st i en pose.

L-260 er fredelige
Håvard Støre Andresen
En i posen på alle fiskene. 5 kirsebærreker i 7 av posene og 10st i en pose.


hvor store er 260?
Skal vi som har med objekter komme en halvtime før, eller er det jeg som ikke følger med og skulle ha fyllt ut et skjema eller noe på forhånd?
Håvard Støre Andresen
To kasser er nå på vei til Haugesund.


De er nå i hus..og gleder seg til nye eiere mandag kveld
Karl Inge S
Skal vi som har med objekter komme en halvtime før, eller er det jeg som ikke følger med og skulle ha fyllt ut et skjema eller noe på forhånd?


Kom litt før..skjema kan godt fylles ut på forhånd..Lastes ned her
Viggo Gausvik
De er nå i hus..og gleder seg til nye eiere mandag kveld :-)


Flottings Du får sette kassene varmt til i morgen. En supertakk for hjelpen Viggo!

Som Viggo sier kan en gjerne komme litt før slik at en kan fylle ut reg.skjema før møtet starter kl. 19. Last gjerne ned skjemaet og fyll dette ut hjemme på forhånd.

Jeg gleder meg virkelg til i kveld
Ja så var dette året over.. auksjonen gikk over all forventning, mange flotte objekter som gikk under hammeren i kveld. Jeg var heldig som fikk meg en tripplett med L260..++
Premie bordene tror jeg falt i smak hos de fleste.. eller hva Viggo? Kåre Johan stakk i alle fall av med hovedpremien som var ett 98 l akvarie..
Styre vil ønsker alle medlemmer (og kommende medlemmer) en flott Jul og ett nytt år med flere kar.
Litt nysgjerrig på hvordan det gikk med røttene jeg solgte jeg nå

Hyggelig møte som alltid, og mye interessant på auksjonen. MAn burde alltid ha et tomt akvarie før en auksjon....
kjempe fine fisker!
eg var så heldig at eg fekk kjøpa ein viltfanga l 205 hu. JIPPI
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Sogn Dahle
Reklame for plussmedlemskap