Borleyi og Rød Zebra sammen.

Kan disse malawiene gå i samme kar?
Du kan fint ha disse i samme kar. Jeg har også noen Cyrtocara moorii(delfin) og Aulonocara art i mitt kar sammen med rød zebra og andre mbunas. Det er mange som mener at man ikke skal blande fisk som skal ha forskjellig fòr, men vist du varierer forskjellig type fòr så har jeg god erfaring med dette. Det bør du uansett også. Fine farger, vokser og trives alle mann Lek på de forskjellige artene har jeg også hele tiden.
Det var igrunn det svaret jeg håpet på. Litt stusselig i karet mitt nå. Takker for hjelpen
Det var bra! Hyggelig å hjelpe
Drar for og hente 1 hanne og 3 hunner senere i dag. Blir bra det håper jeg.
Da har de nye fiskene kommet i karet. Har gått greit det første timen så da er det bare velstand enn så lenge
Gratulerer! Dette går nok bare bra skal du se Jeg har 5stk av den som er avbildet på avataren i bestilling og gleder meg til å få de.
Takker, de har klart seg fint første nata så her er alt bare fryd og gammen Ser jo flott ut den du skal ha, lykke til
MalawiThomas
Gratulerer! Dette går nok bare bra skal du se:-) Jeg har 5stk av den som er avbildet på avataren i bestilling og gleder meg til å få de.

Ikke meninge å avspore tråden her men den du har i avaterne er sykt fin, hvilke er det og hvor bestille??
Tommy Olsen
[QUOTE=MalawiThomas]Gratulerer! Dette går nok bare bra skal du se:-) Jeg har 5stk av den som er avbildet på avataren i bestilling og gleder meg til å få de.

Ikke meninge å avspore tråden her men den du har i avaterne er sykt fin, hvilke er det og hvor bestille??

Har sendt deg pm
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap