- Hjem
- Forum
- Maller - Corydoras
- Corydoras Deckeri
Corydoras Deckeri
Noen som vet hvor det er mulig å få tak i denne coryen? Har ei venninne som trenger å få "oppdatert" stimen sin, ettersom det bare er en igjen. Men det har ikke vært mulig å få tak i noe sted. Den står ikke en gang i fiskebasen her, ser jeg! Det er en vakker cory, forresten Kunne nesten tenke meg noen selv...
Postet 09.12.06 kl 18:56
Postet 17.12.06 kl 00:23
DyrehagenNoen som vet hvor det er mulig å få tak i denne coryen? Har ei venninne som trenger å få "oppdatert" stimen sin, ettersom det bare er en igjen. Men det har ikke vært mulig å få tak i noe sted. Den står ikke en gang i fiskebasen her, ser jeg! Det er en vakker cory, forresten :-) Kunne nesten tenke meg noen selv... :-)
Prøv med nærmeste zoo butikk.
De vil alltid kunne skaffe det du ønsker, men er det en spesiell type, "svir" det oftes i lommeboken.
Er du sikker på at du har skrevet rett art type?
Finner ingen Corydoras med dette navnet.
Postet 17.12.06 kl 00:53
Postet 17.12.06 kl 01:01
Jepp, det er riktig navn. Og det er ingen vanlig cory, nei, har vi etterhvert funnet ut. Den står ikke en gang i fiskebasen her. Mange butikker har blitt sjekket, inkludert Majorstuen Zoo (jeg tror det er der de ble kjøpt tidligere). Dette er til ei venninne som har en enslig deckeri igjen av flokken hun en gang hadde. Hun har nå en "stim", bestående av en c. deckeri og en c. panda. Og hun har aldri siden funnet noe annet sted som har solgt deckeri. Så nå ønsker hun seg litt flere i Julegave. Jeg vil synes det er rart om hun ikke har bedt butikken på Majorstuen om å forsøke å bestille. Det er nemlig der hun oftest handler, og det er ingen dårlig butikk når det gjelder akvaristikk!
Et kjapt søk på Google ga meg c-003 på deckeri. Har ikke dobbeltsjekket nummeret...
Et kjapt søk på Google ga meg c-003 på deckeri. Har ikke dobbeltsjekket nummeret...
Postet 17.12.06 kl 01:10
Forresten, her har du bilde:
http://www.scotcat.com/callichthyidae/corydoras_sp_c003_2.htm
http://www.scotcat.com/callichthyidae/corydoras_sp_c003_2.htm
Postet 17.12.06 kl 01:12
Postet 17.12.06 kl 01:32
Postet 17.12.06 kl 02:05
Postet 17.12.06 kl 03:08