Lilla/rosa eplesnegle

Hvor får man kjøpt de?
HAr lest om disse og synes de var kule! =)
De ER kule! Skikkelig fine. Jeg har noen rosa, og noen lilla. De rosa er finest
Satte to rosa eplesnegler i et kar som var smekkfullt av lysgrønne trådalger. En uke senere hadde de to sneglene alene spist opp alt! Akvariet var gullende rent og fritt for alger, og sneglene hadde vokst til dobbel størrelse

Frank H. har jevnlig annonser ute på disse sneglene,
og du finner annonsen for rosa eplesnegler her.

Se til høyre i annonsen, der står det listet opp de andre annonsene han har. Du finner lille, hvite og blå eplesnegler også
Jeg var inne på den kjøp og salg delen etterpå... Så jeg har sendt mail til han =)

Jeg har problemer med grønnalger, men sneglene liker seg ikke i det karet, det er et malawikar på 200 liter... De bare ligger stille hele tiden, tror kanskje jeg skal ta de ut igjen, får så dårlig samvittighet!
Det er vel ikke bra for de å være oppi der da? Ser ikke ut til at de trives...

Har et lite kar også, der trives eplesneglene kjempe godt! De vokser og vokser! =) Må innrømme at jeg er utrolig fasinert av de! Tøffe skapninger!
Malawi kan være slikkelig mobbete av seg, og min erfaring er at sneiler ikke fungerer sammen med disse.
Det er min errfaring også, men det rare er at de bare mobber med en gang også er liksom sneglene blitt pingler og tørr ikke prøve å gå en gang...
Men jeg tenker jeg flytter de over til guppyene og tetraene igjen jeg, for der liker de seg iallfal
De trives godt i mitt malawi kar. Så har jeg slengt på en god erfaring også
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap