Lite imponerende - veldig imponerende.

Etter at bikkja gafla i seg den ene heverten min, måtte jeg ut og kjøpe en ny. Ved andre gangs bruk av heverten merket jeg med en gang at noe var løst. Slamsugeren ramla fra hverandre ved 2.gangs bruk! Det er ikke akkurat det man kan kalle kvalitet.

Vel, jeg får lime den sammen med akvariesilikon, tenkte jeg. Uten særlig håp, henta jeg fram den lille tuben med akvariesilikon som ble kjøpt for 9 år siden. Ettersom dette var en åpnet tube, hadde jeg ikke mye håp om at det skulle være mulig å bruke denne etter så lang tid. Men, overraskelse over alle overraskelser: silikonen var fortsatt helt perfekt! Etter 9 år i åpnet tube! Det må jeg si!
Det var en spesiell silicon det Hos meg herder disse selv i uåpnet tube, åpen tube er gjennomherdet selv om den er tettet etter alle kunstens regler etter ett år Så 9 år, det var svært lang tid!!!

Får bare håpe at den herder etter så lang tid, magen min sier at det slett ikke er sikkert at denne vil gjøre det
Jeg har heldigvis en nyere tube også Men ville gjerne bruke opp det jeg hadde. Silikonen var helt som ny Kjøpt i august 1997 (like etter 12. tror jeg det var). Det var da jeg flytta til østlandet. Akvariet mitt ble knust, og jeg ble nødt til å kjøpe nytt. Jeg kjøpte brukt, og det lakk. Og dette akvariet er det som kula mi befinner seg i: lilleakvariet
Tilfeldig bekjentskap
© Heidi Ingdal
Reklame for plussmedlemskap