Hva forer dere deres Discus med?

Jeg forer mine 2 Discus med Tetras Discus(tørr for) og Dickus Basic (frossent for)

Hva mater dere med og vil jeg kunne gi røde mygglarver og artemie???
Forer med Oskehjerte etter Geir sin oppskrift. Dette er knall for, ikke noe faller så godt i smak som dette.

Ellers går det i Tetra Diskus, og røde mygg. Ett par av diskusene vil ikke vite av noe annet enn oksehjerte, så litt kresne, det er dem
mulig å spørre etter Geir's oppskrift på okse hjerte eller er det bare som en for kjøpt i butikken?
Du må leite litt selv, min gode mann Det meste av info er å finne på AF om en leiter litt

Du finner den i artikkelsamlinga, om du er tilnærmet like bedagelig som meg, kan du bare klikke her :p
discus bits,d-50 flakfor å en hel ,masse med frossentfor
Jeg forer mine i hovedsak med tropical D-vital plus,både den for ung fisk, og den med hvitløk. Så får de tetradiskus, oksehjerte, kalkunhjerte, rødemygglarver og artemia av og til. I begynnelsen ville ikke fiskene spise tørrforet, men nå glir det ned. gjelder bare å være litt sta
Mine får en dæsj med TetraDiskus daglig, for vitaminenes skyld... De trenger det for å bryte ned alt annet de får. Ellers så spiser de jevnt over sunnere, dyrere og mer variert enn matfar... Det går i oksehjerte, kalkunhjerte, mygglarver, rekemiks, artimea, mysis osv... De er rimelig modig og tolerante i matveien, så de får et bredt spekter av føde for å sikre at de får i seg alt de trenger. Diskusfor med spinat er omtrent det eneste noen av dem rynker litt på nesa av, men greit nok det elsker eplesneglene.
Tilfeldig bekjentskap
© Ole Petter Bjørling
Reklame for plussmedlemskap