- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Hva ønsker du deg til jul?
Hva ønsker du deg til jul?
Jeg synes det er så artig å høre hva folk ønsker seg til jul, og det kan jo gi meg inspirasjon til hva jeg kan finne på å kjøpe til andre også?
Så, hva er det som finnes på deres lister? Håper guttene/mennene her inne kommer på banen, for hva er vel vanskeligere enn å finne på noe spennende til dem? (slapp av, Arne, gavene til deg er allerede i hus hi, hi)
Jeg har bla ønsket meg;
Bøker
Støvsuger (jo da, jeg ønsker meg faktisk det)
Ladyshaver
Medisinsk ordbok
Medisinsk leksikon
Diverse brett-spill
Plystation og pc-spill (det bor et lite barn i meg)
Puslespill
Smykke
Bokhylle
vitrineskap med glassdører og spotter
Ville ikke ønske meg dyrere ting siden jeg allerede har fått ny laptopp og digital kamera av samboeren min.
Nå er det deres tur.
Så, hva er det som finnes på deres lister? Håper guttene/mennene her inne kommer på banen, for hva er vel vanskeligere enn å finne på noe spennende til dem? (slapp av, Arne, gavene til deg er allerede i hus hi, hi)
Jeg har bla ønsket meg;
Bøker
Støvsuger (jo da, jeg ønsker meg faktisk det)
Ladyshaver
Medisinsk ordbok
Medisinsk leksikon
Diverse brett-spill
Plystation og pc-spill (det bor et lite barn i meg)
Puslespill
Smykke
Bokhylle
vitrineskap med glassdører og spotter
Ville ikke ønske meg dyrere ting siden jeg allerede har fått ny laptopp og digital kamera av samboeren min.
Nå er det deres tur.
Postet 18.12.06 kl 19:23
Postet 18.12.06 kl 19:35
Postet 18.12.06 kl 19:46
Postet 18.12.06 kl 19:59
Postet 18.12.06 kl 20:04
Postet 18.12.06 kl 20:07
Postet 18.12.06 kl 20:24
Her i gården ruver Canon EOS 400D øverst på lista, og på en god andreplass følger penger til å spare til EOS 400D
Ellers:
- Lost/Prisonbreak på DVD
- Hvor mye veide Elvis da har døde? (bok)
- Rettetang
- Konsertbiletter
- et par CDer
- vinterjakke/støvletter
også såklart et par maller, men det får jeg aldri uansett...
Ellers:
- Lost/Prisonbreak på DVD
- Hvor mye veide Elvis da har døde? (bok)
- Rettetang
- Konsertbiletter
- et par CDer
- vinterjakke/støvletter
også såklart et par maller, men det får jeg aldri uansett...
Postet 18.12.06 kl 20:25
Jeg har alt fått pakke opp førsteønsket mitt: Logitech Z-2300.
Etter det så ønsker jeg meg noen bøker, litt klær og jeg har sikre kilder som informerer meg om at jeg skal få 11 Iron Maiden-cd'er til jul
Så det skal nok runge godt hjemme i romjula.
Etter det så ønsker jeg meg noen bøker, litt klær og jeg har sikre kilder som informerer meg om at jeg skal få 11 Iron Maiden-cd'er til jul
Så det skal nok runge godt hjemme i romjula.
Postet 18.12.06 kl 21:25
En stim med Kardinaltetra(dette har jeg fått av min datter )
Utricularia graminifolia- En kjøttetende plante
Pogostemon helferi -plante
Vesicularia sp-Christmas eller willow mose
Snille barn og fred på jord
Plantene er gaver som jeg vet jeg ikke får, for de er ikke så enkle å få tak i. Jeg har forsøkt selv lenge. Sukk
Utricularia graminifolia- En kjøttetende plante
Pogostemon helferi -plante
Vesicularia sp-Christmas eller willow mose
Snille barn og fred på jord
Plantene er gaver som jeg vet jeg ikke får, for de er ikke så enkle å få tak i. Jeg har forsøkt selv lenge. Sukk
Postet 18.12.06 kl 21:26
Postet 18.12.06 kl 22:04
Endret: 18.12.06 kl 22:05
Postet 18.12.06 kl 22:22
Postet 18.12.06 kl 22:36
å høres det ut som om du er kandidat til ms. univers. Vær litt mer egoist da!Aquadama[QUOTE=MC Darup] Fred på jord og mat til alle mennesker. (Spesielt fred i Tanganyikaområdet slik at man kan få maller derfra)
Jeg trodde den siste linja (den i parantes) viste hvor hjertet mitt egentlig lå..?
Dessuten har jo bare noen av oss utseendet med oss, bare sjekk avatarbildet mitt. Med sølvkjolen på og alt!! *blafre med vipper og kaste på håret*
Postet 18.12.06 kl 22:41
Postet 18.12.06 kl 22:43
Postet 18.12.06 kl 22:50
Endret: 18.12.06 kl 22:50
Ønsker meg ei bikkje som ikke er fullt så propell, og kanskje en anelse mer voksen?
Dessuten står det selvsagt akvarieting på ønskelista:
Liten filterpumpe
Liten luftpumpe
De to ønskene over er til karantenekar som ventes snart.
Frisk fisk i det store selskapsakvariet!!! Begynner å bli litt lei av å bekymre meg...
Litt søvn og litt fritid! Jobber, forsøker å oppdra bikkje, skriver på AF, jobber, forsøker å oppdra bikkje, skriver på AF, jobber, forsøker å oppdra osv... Kanskje noen timers søvn i løpet av natta, men det har det sannelig ikke blitt mye av i det siste. Sov 3 timer i natt. Huff!
Så det evige ungkarskvinneønsket: noen å dele livet med!
Bedre helse (har noen idrettsskader som legger litt demper på humøret av og til).
Ok, begynner visst å ta av her. Tilbake til den nedskrevne lista. Eller kanskje ikke... Det *er* ikke bare spennende å høre om CD-er og bøker og og...
Jo: ny nabo! DET ønsker jeg meg, det!
Hilsen fra noen i overtrøttstadiet!
Dessuten står det selvsagt akvarieting på ønskelista:
Liten filterpumpe
Liten luftpumpe
De to ønskene over er til karantenekar som ventes snart.
Frisk fisk i det store selskapsakvariet!!! Begynner å bli litt lei av å bekymre meg...
Litt søvn og litt fritid! Jobber, forsøker å oppdra bikkje, skriver på AF, jobber, forsøker å oppdra bikkje, skriver på AF, jobber, forsøker å oppdra osv... Kanskje noen timers søvn i løpet av natta, men det har det sannelig ikke blitt mye av i det siste. Sov 3 timer i natt. Huff!
Så det evige ungkarskvinneønsket: noen å dele livet med!
Bedre helse (har noen idrettsskader som legger litt demper på humøret av og til).
Ok, begynner visst å ta av her. Tilbake til den nedskrevne lista. Eller kanskje ikke... Det *er* ikke bare spennende å høre om CD-er og bøker og og...
Jo: ny nabo! DET ønsker jeg meg, det!
Hilsen fra noen i overtrøttstadiet!
Postet 18.12.06 kl 22:52
Postet 18.12.06 kl 22:53
Endret: 18.12.06 kl 22:54
Postet 18.12.06 kl 23:01
Postet 18.12.06 kl 23:03