Slørhaler eter på plantene (side 2)

Nei, Vi tenkte ikke å kjøpte akvariet. 13 liter akvariet vi fikk fra tante i Bergen etter 3 måneder akvariet er (leakage) Vi snakket om det kjanskje skal kjøpe litt stor akvariet med bordet og bestemte siste desember. Thanks for all the comments.Jeg må lese og lærer mer.
Inaktiv bruker
O
Antonia Fjæren
Nei, Vi tenkte ikke å kjøpte akvariet. 13 liter akvariet vi fikk fra tante i Bergen etter 3 måneder akvariet er (leakage) Vi snakket om det kjanskje skal kjøpe litt stor akvariet med bordet og bestemte siste desember. Thanks for all the comments.Jeg må lese og lærer mer.

Det er jo bra dere kjøpte større iallefall. Men dyr er dyr. Og med og skaffe seg dyr følger det ansvar. Det er lovfestet i norsk lov. For og sette det på spissen. Du putter ikke king-kong i et hamsterbur.
Lykke til. Håper dere får det til. Ps. Ikke hør på de i butikken. De vil bare ha pengene dine.
Det er desverre slik som Spock her sier, at butikkene enten ikke kan noe om fiskehold (ofte ungdom som har ekstrajobb, og det er mye å sette seg inn i), eller de er kun interessert i å selge. Da sier man det man tror kunden vil høre.
Jeg tror at de fleste av oss her inne på et eller annet tidspunkt har blitt lurt av en butikk.

Det er bedre å spørre om det du måtte lure på her inne, for her er det mange som kan mye. Et annet tips jeg lærte meg etter å ha blitt lurt på butikken, er å kikke først, slå opp i kunnskapsbasen her og lese om fiskene, og hvis de passet i mitt kar, dra tilbake å handle.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap