- Hjem
- Forum
- Andre fisker
- Om det er noen som vet om kakadue ciklide tar snegler.??
Om det er noen som vet om kakadue ciklide tar snegler.??
Jeg ser hos meg at kakaduen har segler i munnen og spytter de ut. Men har ikke sett at de spiser de. Så tar de snegler eller bare ¨leker¨ de med sneglene. Det var på grunn av Kakadue Cikliden at jeg merket det var snegler i karet.
Det står jo ingen ting om at de tar snegler.
Er det noen andre som har sett det samme?
Andreas Bjørvik
Det står jo ingen ting om at de tar snegler.
Er det noen andre som har sett det samme?
Andreas Bjørvik
Postet 23.12.06 kl 15:58
Postet 23.12.06 kl 16:35
Postet 23.12.06 kl 16:55
Mener at botia-artene stammer fra asia, alle som en.
Men for den del, det finnes da andre arter som eter sneiler, om de har lyst på slikt
Mener at det er noen av apistogramaene som eter sneiler, men greier selvsagt ikke komme på noen i farta. Ergelig med hullete hukommelse
Selv ble jeg overrasket over at sølvhaiene jeg hadde spiste sneiler så det kostet etter. Så aldri en sneile, og trodde karet var spart for disse, frem til jeg kvittet meg med sølvhaiene.
Har selv praktbotia sammen med kakaduene, og det fungerer kjempebra, selv om det er så biotopisk uriktig som det er mulig å få det
Men for den del, det finnes da andre arter som eter sneiler, om de har lyst på slikt
Mener at det er noen av apistogramaene som eter sneiler, men greier selvsagt ikke komme på noen i farta. Ergelig med hullete hukommelse
Selv ble jeg overrasket over at sølvhaiene jeg hadde spiste sneiler så det kostet etter. Så aldri en sneile, og trodde karet var spart for disse, frem til jeg kvittet meg med sølvhaiene.
Har selv praktbotia sammen med kakaduene, og det fungerer kjempebra, selv om det er så biotopisk uriktig som det er mulig å få det
Postet 23.12.06 kl 17:12
Postet 23.12.06 kl 17:38
Postet 23.12.06 kl 17:42
Postet 23.12.06 kl 18:56