- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Rød Krystallreke VS andre reker og snegler
Rød Krystallreke VS andre reker og snegler
Hey for en stund siden kjøpte jeg meg 8 røde krystall reker. Idag er det bare 1 igjen? Har amanoreker, viftereker, eplesnegler, sandsnegler, hornsnegler, sebrasnegler og posthorn snegler i karret. Høres kansje mye ut men igrunn så er det ikke så mye Men kan noen av disse spist opp krystall rekene mine?
Postet 07.01.07 kl 23:59
hei
tror nok du bare kan stryke de sneilene av listen over mistenkte mordere ;P det skjer at sneilene spiser det gamle skallet til reken når den har skiftet.eller hele reken hvis den e dø.Andre reker spiser å døde reker.
Amano reken er jo en fredelig art så tror ikke det er den heller.Den er å mer hardfør enn krystall reken.tror nok du må sjekke vannet ditt,krystallreken er ganske så følsom for vannverdier.hva betalte du for rekene?,bare lurer siden jeg vil ha fler
tror nok du bare kan stryke de sneilene av listen over mistenkte mordere ;P det skjer at sneilene spiser det gamle skallet til reken når den har skiftet.eller hele reken hvis den e dø.Andre reker spiser å døde reker.
Amano reken er jo en fredelig art så tror ikke det er den heller.Den er å mer hardfør enn krystall reken.tror nok du må sjekke vannet ditt,krystallreken er ganske så følsom for vannverdier.hva betalte du for rekene?,bare lurer siden jeg vil ha fler
Postet 08.01.07 kl 16:48
Postet 09.01.07 kl 16:59
Postet 09.01.07 kl 17:06
Postet 09.01.07 kl 17:08
Postet 09.01.07 kl 18:11
Endret: 09.01.07 kl 18:12
Postet 09.01.07 kl 18:25
Postet 09.01.07 kl 23:42