Akvarieoppsett til 63 liters kar.

Prøver å få alt så billig som mulig..
Siden jeg er en nybegynner på dette.
Vil nok etterhvert oppgradere litt..

Men så langt lyder det tekniske oppsettet mitt:

Eheim 2206 (Har nå, men er ikke sikker om jeg kan bruke denne til 63 l)
Eheim Jäger Varmekolbe 75 watt
Lysrørsett 15 watt IP 64
Arcadia lysrør reflektor 15 w

Alt kjøper jeg på webzoo.net..

Er dette bra nok?
Tenkte mest på pumpa.
Og lysrøret.. Siden det bare blir ETT lysrør på 15 watt, og en refektor.

Takker så mye for svar
Takkie
Prøver å få alt så billig som mulig.. Siden jeg er en nybegynner på dette. Vil nok etterhvert oppgradere litt.. Men så langt lyder det tekniske oppsettet mitt: Eheim 2206 (Har nå, men er ikke sikker om jeg kan bruke denne til 63 l) Eheim Jäger Varmekolbe 75 watt Lysrørsett 15 watt IP 64 Arcadia lysrør reflektor 15 w Alt kjøper jeg på webzoo.net.. Er dette bra nok? Tenkte mest på pumpa. Og lysrøret.. Siden det bare blir ETT lysrør på 15 watt, og en refektor. Takker så mye for svar :D


Har bestemt at jeg skal ha 2210 i steden for..
Er jo like greit siden jeg helt sikkert kommer te å ha større kar etterhvert..

eneste som gjenstår nå er svar på det med lysrøra..
siden du ikke har kjøpt det ennå, vil jeg nesten anbefale deg å ta en tur til Dahls dyrerike i Moss. Der får du 54 liters Elite startsett komplett for 498 kr. Billigere enn dette får du det nok neppe noen sted. Greit nok at det ikke er verdens råeste pumpe (Elite) i denne pakken, men den duger til dette karet. Litt mindre er det enn det du hadde tenkt deg, men det er ikke mye forskjellen på 54 og 63 liter. 15 watt holder greit i det karet med mindre du skal ha planter som er veldig kresne. Skal du opp i størrelse kan det jo også nevnes at du får 160 liters helglass (Hagen Waterhome)til 795 kr der også.....
Da fikk jeg svar på det med lysrøra..
Regner med at jeg bestiller ett sett til senere.. Så jeg har dobbelt..

Bestiller delene i dag..
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap