Fra selskapskar til malawi:)

Når vi nylig flyttet ble 250-literen omgjort fra selskapskar til rent malawikar,og her er resultatet:Malawi
Tusen takk,syns selv det ble fint med alle steinene
Nydelig kar!!

Ett lite tips; mine malawier åt opp løkene til lignende løkplanter som de du har. Jeg la etterhvert småstore stein rundt, slik at de ble noe skjermet, uten at vannet ble for stillestående.
Hva slags stein er det du bruker? Lurer på å putte i vanlig gråstein, men er usikker om det avgir farlige stoffer i vannet. Hva tror dere?
einarfisk
Hva slags stein er det du bruker? Lurer på å putte i vanlig gråstein, men er usikker om det avgir farlige stoffer i vannet. Hva tror dere?

Ta en titt i denne tråden, der er det viktigste om selvplukk tatt frem i dagslyset
Jeg har helt vanlige stein oppi,funnet her og der.
Lekkert,ikke sant?
Liss Nilsen
Jeg har helt vanlige stein oppi,funnet her og der. Lekkert,ikke sant?

Jepp, jeg syntes det er lekkert De steinene med huller, er dette også noe du har funnet ute i naturen, eller har dere laget hullene selv (om ikke steinene er kjøpt).

Om dette også er naturstein, hadde det vært ypperlig om du delte kartkoordinatene med en steintullat Væsteråling :p
Grottene er nok ikke hjemmelaget nei,de er av denne typen
Så jo mye bedre ut i ditt kar, enn reklamebildene av denne stein-grotta
Ja helt enig,de ser faktisk veldig naturlige ut,og er nokså like de andre steinene.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap