Hvilke sære kroppsdeler har sovnet hos deg?

Jeg har vel omtrent norgesrekord i sære kroppsdeler som har sovnet hos meg. Og nå blir jeg nysgjerrig på hva andre har opplevd på dette feltet (og plusser dermed på som en sær trådstarter ).

For å starte litt selv:
Grunnen til at jeg begynte å tenke på dette i kveld, er at jeg nettopp opplevde at hodebunnen på halve hodet mitt sovnet nettopp. Det kom av at jeg lå med hodet på er armlene på sofaen min, og at det nok stanset noe av blodet. Men det var direkte ekkelt før jeg skjønte grunnen.

I tillegg har jeg nok en konstruksjonsfeil et spesielt sted. For jeg kan ikke sitte på en ergometersykkel mer enn 10 minutter, før jeg sovner, ja nettopp der...

Noen med noen gode historier på feltet?
Uslåelig:-)
Jeg har faktisk våknet "lam" en gang

Klarte ikke å bevege kroppen på en stund; sannsynligvis varte det bare noen sekunder, men det føltes lengre.

En gang jeg var til legen, nevnte jeg dette, og han sa at dette slett ikke var uvanlig. Det hadde med at nerveimpulsene ikke hadde "våknet" skikkelig. Han viste meg til og med en artikkel om dette på norsk.
Det beroliget meg, men jeg håper det blir med den ene gangen

En annen del av meg sovner rett som det er etter hardt arbeid...
Rumpeballene mine har en tendens til å sovne...
Litt mer private deler også.
Og ørene mine.
Ett øyelokk har sovna en gang.
Sovner stadig i hender, armer og bein.

Husker en gang for lenge siden, jeg lå forkjært på sofaen og reiste meg opp for å gå: Jeg gikk rett i bakken. Hele foten var følelesesløs.

Har til gode å dovne skikkelig av i hodet
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap