Antall maller?

Hvor mange maller anbefales i et 200 liters akvarium??

Sliter en del med grønnalger, de sitter litt hardt på glasset og de er vanskelige å fjerne med vatt som jeg har fått tips om tidligere.

Tar gjerne i mot råd på hvordan jeg kan bli kvitt dem.
Tror kanskje jeg ville satset på å kjøpe noen kammerater
(4-5 stk?) til SAE'n din.
I kar uten effektive algespisende fisk bruker jeg et barberblad til å skrelle av algene på frontglasset.
Prøver å få tak i flere SEA, men vanskelig. Var i en butikk i dag på Mortensrud senteret hvor de hevdet at SEA ikke fantes i de akvariene de var i,men i andre akvarier hvor det overhode ikke fantes noen som lignet en gang.

Vet det er en fisk som ligner veldig og spurte derfor betjeningen, men i og med at de ikke vet hva en SEA er, hvordan kan de da hjelpe meg til å kjøpe riktig fisk?

Noen tips på hvordan jeg lett kan skille de to fiskene og hvor jeg kan få kjøpt SEA??

Hvor i Oslo området egner det seg best å kjøpe fisk?
algeskrape
jeg har skaffet meg en algeskrape som er ca. en halv meter lang med et barberblad i enden som fjerner det meste. kinesiske algeetere rensker bre MEN de kan bli en alvirlig fare for andre fisk i akvariet så det er ikke og anbefale. men små ancistrus vasker også veldog bra, og de er utrolig søte, du kan prøve med noen par sånne.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap