Kjøp Akvarium som veggkunst - på dvd for plasma-tv eller vanlig tv:-)
Tenk om venteværelset hos tannlegen eller legen kunne ha en diger plasma-tvskjerm på veggen som viste noen av disse beroligende filmene? Det er ingen forstyrrende babling eller masse musikk, bare det rolige synet av noen harmoniske akvarium der fiskene cruiser rundt.
Det hadde forresten vært noe å ha hjemme i stua også
Og skal man tro avisen Østlandsposten, så er det visst dvd'en med akvarier som er best-selgeren når det gjelder "veggkunst" på plasma-tv'er. Dvd'en med akvarier selger mer enn alle de andre variantene til sammen.
9 forskjellige akvarier på dvd
Enda en akvariefilm
Eller denne dvd'en, men det var litt juks også Du kan velge hvilke fisk som skal svømme rundt. Eller skifte til en film av en knitrende peisild istedet...
Og selvsagt finner man dette hos Clas Ohlson også....hvor ellers? De har også en variant av avslappet, stemningsfullt akvarium på dvd
Det hadde forresten vært noe å ha hjemme i stua også
Og skal man tro avisen Østlandsposten, så er det visst dvd'en med akvarier som er best-selgeren når det gjelder "veggkunst" på plasma-tv'er. Dvd'en med akvarier selger mer enn alle de andre variantene til sammen.
9 forskjellige akvarier på dvd
Enda en akvariefilm
Eller denne dvd'en, men det var litt juks også Du kan velge hvilke fisk som skal svømme rundt. Eller skifte til en film av en knitrende peisild istedet...
Og selvsagt finner man dette hos Clas Ohlson også....hvor ellers? De har også en variant av avslappet, stemningsfullt akvarium på dvd
Postet 29.01.07 kl 06:17
Endret: 29.01.07 kl 06:34
Postet 29.01.07 kl 06:54
Postet 29.01.07 kl 13:00
Inaktiv bruker
Vi har bredbånd der man kan velge å ha peis eller akvarium når man ikke ser på noe annet ;D
Postet 29.01.07 kl 17:27
Postet 29.01.07 kl 17:40
Jeg sier heller; ut med TV-en, og inn med ett slikt kar
Pris; billigere enn TV
Utseende; bedre enn TV
Arbeid; alt er vel mere arbeid enn TV?? :p
Selvsagt er det begrenset hva en kan ha i ett kar på 18cm dybde, men en flott stim med kileflekker ville i mine øyne gjort seg godt
Pris; billigere enn TV
Utseende; bedre enn TV
Arbeid; alt er vel mere arbeid enn TV?? :p
Selvsagt er det begrenset hva en kan ha i ett kar på 18cm dybde, men en flott stim med kileflekker ville i mine øyne gjort seg godt
Postet 29.01.07 kl 18:45
AggiNoen som husker pausefiskene på NRK? Sikkert 20-25 år siden de sluttet med dem. Synd, egentlig...
Jeg tenkte på nettopp dem da jeg la inn hovedinnlegget først i tråden.
Men siden jeg er blitt så gammal, regnet jeg med at de fleste her ville se ut som spørsmålstegn om jeg skrev om "pause-fiskene på tv".
"Hvilke pause-fisker?" ville vel...tja... tre fjerdedeler av AFs medlemsskare lurt på Så derfor droppet jeg det, for jeg antok at få ville skjønt hva jeg snakket om. *he-he*
Vi som var barn (men eldre enn bleie-barn) på sytti-tallet husker nok pausefiskene, ja
Postet 29.01.07 kl 18:55
Høyer'nMamma jobber på Colosseum klinikken i Sandvika (tannlegesenter) og der har de akvarie hengende på veggen. Husker ikke hvor stort, men sikkert rundt 40x40 og 10 cm dypt
Jepp, Colosseumklinikkens "hovedkontor" som ligger på... ja, nettopp Colosseum på Majorstuen, er min tannlege. Og der har de et slikt flatt vegg-akvarie hengende ute i venterommet.
Dessverre synes jeg ikke det var særlig ålreit, da halvparten av fiskene var syke eller døende da jeg så det sist... Fiskene de hadde valgt var fullstendig malplassert i et så flatt akvarium. Flere av dem hadde knapt plass til å snu seg. Med kun noen få cm i dybde, skal man være nøye med fiskevalget i slike kar. Å putte scalarer i noe sånt var vondt å se på...!
Postet 29.01.07 kl 18:58