Hvem jobber i en dyrebutikk, og er villig til å ansette meg?

Hei alle sammen!
Jeg har alltid hatt lyst til å jobbe i en dyrebutikk, og jeg vet at jeg bare er 12 år gammel, men jeg har lest og studert dyr, spesielt fisker, i flere år. Jeg har en liten valp(avatar bilde mitt viser den)han heter Charlie, jeg har to undulater en gutt og en jente, samt 4 akvarier. Jeg har også hatt kanin, men han døde.
Jeg har hatt akvarier siden 2004, og før jeg fikk disse dyrene ble det noen måneder med lesing. Jeg elsker alt som har med dyr å gjøre, og blir KJEMPE glad om noen gidder å svare.
Jeg kunne ha jobbet i helgene, eler etter skolen som slutter kl.15.00
Jeg kan hjelpe til med å rense akvarier, gnager bur, eller fugle bur. Tenk på meg som en liten dyre vaktmester=)
Det er neppe så mange av butikkene i ditt nærområde, som er aktive her på AF. Du får ta en tur innom de butikkene du trives best i, for å ta en prat med dem.

Les litt mer her, om aldersgrensene for ulike oppgaver, du er ennå litt for ung til å få jobb på lovlig vis.
Men du kan sikkert få lov til å komme av og til, å hjelpe til litt med enkle, lette, forefallende oppgaver, uten at det foreligger noen formell skriftlig avtale mellom deg og butikken. Dette bør da avtales i samarbeid med foreldrene, da butikken i slike tilfeller ikke vil ha ett juridisk ansvar, dersom du skader deg. Du er jo bare på "besøk"
Ok, takk. Jeg fyller 13 i juni så kanskje noen nye muligheter åpner seg da.
Arbeidsuke
Hvis du skal ha arbeidsuke neste år (der jeg jobber er den i 9. klasse) så er det en god mulighet til å få en fot innenfor en butikk. Har sett flere eksempler på elever som har vært i arbeidsuke i et firma og så får sommerjobb/kveldsjobb der senere
Tilfeldig bekjentskap
© Runar Heskestad
Reklame for plussmedlemskap