Gode butikker på Romerrike?

Som fersk i geamet, har jeg allerede oppdaget at jeg har handlet hos to useriøse butikker. Nå lurer jeg på om det er noen som kan anbefale meg en bra butikk, der de ansatte kan navn på fisk og planter, og kan no om hva fisken trenger og hvilke den passer/ikke passer sammen med.

Noen som har erfaring med Lillestrøm Akvarium? Eller andre i nærheten?
Lillestrøm Akvarium er eneren
Veeeldig seint svar men :P
Hvor ligger denne butikken?
Aayla Secura
Lillestrøm Akvarium er eneren :) Veeeldig seint svar men :P

Nå skuffer du... Anbefaller ikke min butikk som er i lillestrøm:P Hehe..
Eivind har jo vært der også...
Men kom dit på en lørdag=) Det begynner og komma seg nå=)
Bestevennen dyrebutikk, ligger visavi det nye parkeringshuset på Lillestrøm...
Butikker
Det finnes mange gode akvariebutikker på Romerike.

Har selv handlet hos Byddy på Strømmen storsenter og på Lillestrøm akvarie " parkallen " super service og kvalifiserte butikkmedarbeidere.

Butikker
Hei, jeg vil absolutt anbefale deg og alle andre å handle på Strømmen storsenter. Snakk med Kenneth eller Johnny der. Disse er kjempe flinke med fisk/akvarium, og du får tips og råd og til sist veldig bra fisk. Har aldri hatt problemer med fisk der og jeg får hjelp til absolutt alt jeg lurer på.

Jeg anbefaler alle jeg kjenner å handle på Strømmen, og IKKE på Lillestrøm City. Der er fisken av skikkelig dårlig kvalitet, og når du går og klager på fiskene får du beskjed om at det sikkert er frakten eller du som har gjort de slik. Veldig rart da at jeg aldri har mistet fisk jeg har kjøpt på Strømmen. Så heretter er det kun Strømmen.
Strømmen er helt knall! Bestevennen har også mye, og hun som driver de har god peiling på fisk.
jeg kan TRYGT anbefale Lillestrøm akvarium i Parkalleen. Veldig hyggelig å hjelpsom butikk. Er alltid kunder i fiskeavdelingen så det hender man må vente på hjelp men det er det verdt. Kansje en grunn for at det er mange kunder der.....
Tilfeldig bekjentskap
© Per Gunnar Stenersæter
Reklame for plussmedlemskap