Barn og akvarium..
Har lest før at "de små" er veldig fasinert over akvarium - bevegelser og farger. -Men har først nå innsett hvor fantastisk "invistering" min hobby er. Har en liten gutt på 2,5 mnd som skulle være alene med pappa for første gang nå ikveld. Han lå og sov da mammaen gikk ut kl 8, og selvølgelig 2 nanosekund etter at ytterdøra var lukket var helv.. løs. Etter en times bæring/byssing tok jeg selvfølgelig "enkleste motstands vei" og tok han oppi stua der jeg plasserte han i vogga ved 200 litern min. Det var virkelig en STOR suksess! Han ligger nå kjempefornøyd i vogga så å "roper" ut i ekstase hver gang en fisk kommer forbi. Har vel bare en gang for alle fått bekreftet hvor flott og alsidig denne hobbyen er
Postet 01.02.07 kl 21:32
Postet 01.02.07 kl 21:38
Endret: 01.02.07 kl 21:39
Postet 01.02.07 kl 21:45
Postet 01.02.07 kl 22:50
Postet 01.02.07 kl 22:55
Postet 02.02.07 kl 10:13
Postet 04.02.07 kl 20:37
Jeg kan også bekrefte at akvarium slår an hos mine barn Gutten min på 2,5 år vet navnet på scalare og neontetra nå, og hjelper til når de skal ha mat Flinke gutten
Jenta mi på 9,5 mnd er nok ikke helt fornøyd med fiskevalget til mammaen sin, for hjemme bryr hun seg ikke så mye, men dere skulle ha sett da vi var på Akvasia i Tr.heim! DE store øynene da hun fikk se diskus! Men det blir nok ikke det her i huset nei... For mye jobb...
Jenta mi på 9,5 mnd er nok ikke helt fornøyd med fiskevalget til mammaen sin, for hjemme bryr hun seg ikke så mye, men dere skulle ha sett da vi var på Akvasia i Tr.heim! DE store øynene da hun fikk se diskus! Men det blir nok ikke det her i huset nei... For mye jobb...
Postet 11.02.07 kl 18:44
Da min yngste sønn var 6 mnd var han innlagt på sykehus, og som de fleste vet, er det ikke spes. tilrettelagt for babyer der. Og det var veldig tungt for meg å gå å bære på han hele tiden - ville ikke sitte i vogn, men ha kroppskontakt. Så oppdaget vi akvariet de hadde på barneavdelingen der, og etter det satt vi stort sett der på en stol og så. Han var helt rolig mens han så på fiskene, og ville helst ikke gå derfra.
Men det samme er det for min del også. Har jeg det tungt eller trenger ro, setter jeg meg bare foran karet, og det er skikkelig treapi!!
Men det samme er det for min del også. Har jeg det tungt eller trenger ro, setter jeg meg bare foran karet, og det er skikkelig treapi!!
Postet 12.02.07 kl 08:42