Hallingtreffet 2007 (side 6)

Ja, da er vi fremme og sitter nå på hotelrommet på Pers. Venter på alle dere andre.

E
Håper dere får ei knall helg sammen der nede! Legg ut litt bilder og info etterhvert da, så får vi "bli med" på moroa vi andre også
Hvordan går dette treffet, da?
Er så lite aktivitet på forumet i kveld. I forhold til slik det pleier å være en fredagskveld. Har alle reist avgårde, eller
Og så jeg som har slekt der oppe. Ja ja, har vært på Hallingtreff før jeg. Mange år siden og jeg kan ikke huske at jeg så fisk der... Husker dansen på kvelden.

Nå har jeg kommet meg hjem, og har fått plassert auksjonskjøpene mine rundt i div kar.
Noe ble plutselig veldig midlertidig.. en kombinasjon av "Oi- den jeg ha!!" og sintere samboere enn jeg trodde.
(Nei, ikke min)

Jeg var ikke den store festløven, men jeg synes det var sosial, lærerikt og passe slitsomt.

Beklager at jeg ikke kastet meg over deg første dagen, Liz

Hyggelig å treffe nye folk, og hyggelig å treffe igjen andre
Det er kanskje vanskelig å kjenne igjen folk fra forumet på sånne arrangementer? Av de man ikke har truffet LIVE før, mener jeg?

Ja.
Noen er ganske lette, feks de med (gjenkjennelige hehe) bilder.
Ellers blir det litt "er du på forum, hva heter du der?", eller at andre vet hvem folk er.

Selv om vi gikk med navneskilt (som var ganske små) står jo ikke nick der. Så man får bare spørre og være nysgjerrig
*ler godt til MC Darup*

Vi har nå endelig kommet oss vel hjem vi også - fiskene er såvidt startet på tilvenningen til sine akvarier. På auksjonen ble det følgende fisk:
- Apistogramma hongsloi ungdom (5 stk)
- Apistogramma sp. Rio Hualaga, Voksent par VF
- Pelvicachromis taeniatus "Nigerian Red" , voksent par
- Corydoras Weizmanni 10 stk

I tillegg flere flotte foredrag som jeg hadde stort utbytte av, og naturligvis kjempeartig å treffe folk man kun har "truffet" på nett før!

Angrer ikke et sekund på den turen, nei
Jeg vil rette en stor takk til de som stod i bresjen for arrangementet.
Var der i fjor også. Håper dette blir en årlig begivenhet.
Takk til Morten for at han inviterte til fest på fredag. Ga oss alle en gylden mulighet til og bli kjent. Vi ble vel rundt 30-40 personer(eller så jeg dobbelt)?
Takk også til SET for og ha lagt alt så godt til rette for oss. Delig og ha en helg hvor alt er ordnet, bare ta med drikke og tannbørste.
Takk også til alle dyktige foredragsholdere, mye spennende her.
Og ikke minst: takk til alle akvarister som var med og gjøre denne helgen til en slik flott samling. Dette var GØY.
Vi ses på neste klubbmøte.
Petter
Jeg sier ditto til ditt innlegg jeg, Petter!
Bedre kan det vel ikke sies

Mvh. en som fant ut at rødvinsflasker også kommer med skrukork
Jeg glemte jo og rette en takk til OAK som ordnet med tog t/r for oss.
SORRY
Petter
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap