Guppy bilder!

Hadde vært litt gøy om folk her kunne lagt ut bilder av Guppyer, for de får så mange fine farger. Så hvis noen har lyst, så værsegod!

1 Bilde: Noen Guppyer og noen Black Mollyer, og i høyre gjørne er det Guppy-yngel

2-3 Bilde: Guppyer født i November
Bilde 1: Guppyer født i November

Bilde 2: Guppy han (Endlers levendeføder)

Bilde 3: Guppy født i November
Vil tro at bilde nr 2 er en blanding av endlers og Guppy. Endlers har ikke den halen.
Gry
Vil tro at bilde nr 2 er en blanding av endlers og Guppy. Endlers har ikke den halen.


Men jeg tror den er det, fordi den er sånn gjennomsiktig på halen, sånn at det ser ut som to haler. Da han og en jente fikk unger, fikk han bare en han-unge og den var HELT lik Endlers.

Men kan de få unger med vanlig Guppy da, eller?
Endlers og guppy kan mikse ja. når de gjør det er plutselig ikke endlersen en endlers lenger, og du kan ikke selge den som det heller.
Dersom du ser her, ser du at endlers levendeføder har helt annerledes hale, og alle hannene er helt like hverandre. Jeg har selv endlers, og den du har bilde av er nok ikke renraset.
Inaktiv bruker
Noen guppy..

Bilde 1: Damas Guppy hann.

Bilde 2: Guppy hann som desverre er død.

Bilde 3: Yngel av en Guppy som var gravid da den ble kjøpt.
Gry
Endlers og guppy kan mikse ja. når de gjør det er plutselig ikke endlersen en endlers lenger, og du kan ikke selge den som det heller. Dersom du ser [URLBLOCK1], ser du at endlers levendeføder har helt annerledes hale, og alle hannene er helt like hverandre. Jeg har selv endlers, og den du har bilde av er nok ikke renraset.


Har ikke dyrebutikker lov til å selge de slik? For den der kjøpte jeg i dyrebutikk.

Han fikk en sønn, og den var bare Endlers. Men han døde på torsdag ;(
Se på denne
Denne Hannen her er så utrolig vakker!!! Som dere ser så er halen blå, orasnje og gul!^^ Fikk den i dag
Marie Mælum
Denne Hannen her er så utrolig vakker!!! Som dere ser så er halen blå, orasnje og gul!^^ Fikk den i dag


Søt fisk
Hei =)
Legger ved noen bilder av min blå hann-guppy, og noen andre i bakrunden ;D

Hilsen Caroline
Jeg har bare blå guppyer. Hannene er ensfarget blå, hunnene er gråblåsvarte på bakkroppen, og litt lysere blå på finnene. Prøver å holde stammen blå ved å gi bort eventuelle andre farger som måtte dukke opp, men hittil har det stort sett bare blitt blått avkom også.
Noen få hanner med blå kropp og rødoransje haler har det vært, men ikke mange. De gir jeg bort før de får formert seg, sånn at stammen beholdes blå.
Ellers gjør jeg ingenting for å "styre dem". Det er bare fargen jeg ønsker å beholde ren.

Nå har jeg nettopp fått et vanvittig stort kull igjen og vet ikke mine arme råd... hvor i alle dager skal jeg gjøre av alle sammen?

[External Image]

[External Image]
De var veldig fine.

Du kan gi ynglene gratis eller selge de til en dyrebutikk. Men de vil helst ha de når de er ganske store.
Jepp, det vet jeg Men det som er problemet er jo å finne plass til å fostre dem opp så lenge, inntil de er store nok til å gis bort.

Ja, da kan det jo bli et problem. Har du ikke noe sånt "reiseakvarie" eller en bolle?
Ja, de var kjempe fine!

Veldig nydelige ;D
Fiskeelsker!
Ja, da kan det jo bli et problem. Har du ikke noe sånt "reiseakvarie" eller en bolle?

Jeg har nok akvarier. Det er ikke det. Men jeg har liksom ikke lyst å bruke et helt akvarie og flere måneder på å få femti-seksti guppy-yngel opp i gi-bort-størrelse....
Åja, men du har kanskje ikke noe valg egentlig? For du har vel ikke tenk å avlive de? Litt vanskelig kanskje, å avlive så småe.
mona o
Men jeg har liksom ikke lyst å bruke et helt akvarie og flere måneder på å få femti-seksti guppy-yngel opp i gi-bort-størrelse....

Alltid et dilemma hva man skal bruke plassen til.

Personlig blir jeg aldri lei av Guppy. Guppy er på mange måter den perfekte akvariefisk. Greit nok at de er lette å holde og avle på, men det er utfordrende å finne gode/interessante stammer.

Tilfeldig bekjentskap
© Anton Lamboj
Reklame for plussmedlemskap