Lysarmaturet tok kvelden, hvor kan jeg kjøpe et nytt?
Hei, jeg har et akvarium som jeg kjøpte brukt for ca: et år siden. Så etter å ha gjort jobben sin fikk endelig rust og annet dritt tatt knekken på det heldekkene lysarmaturet. Derfor lurte jeg på om det var noen av dere kunskapsfulle her inne som hadde noen tips om hvordan jeg skaffer et nytt gjerne med t-5 belysning?
Lengden på karet er 110 cm og bredden er 45 cm. Tror det er et gammelt akvastabil kar siden det har en alu ramme rundt hele karet.
Takker for svar!
Mvh
Lengden på karet er 110 cm og bredden er 45 cm. Tror det er et gammelt akvastabil kar siden det har en alu ramme rundt hele karet.
Takker for svar!
Mvh
Postet 11.02.07 kl 19:57
DudernHei, jeg har et akvarium som jeg kjøpte brukt for ca: et år siden. Så etter å ha gjort jobben sin fikk endelig rust og annet dritt tatt knekken på det heldekkene lysarmaturet. Derfor lurte jeg på om det var noen av dere kunskapsfulle her inne som hadde noen tips om hvordan jeg skaffer et nytt gjerne med t-5 belysning? Lengden på karet er 110 cm og bredden er 45 cm. Tror det er et gammelt akvastabil kar siden det har en alu ramme rundt hele karet. Takker for svar! Mvh
Ingen?
Postet 11.02.07 kl 22:56
Postet 11.02.07 kl 23:36
Endret: 11.02.07 kl 23:58
Postet 12.02.07 kl 00:17
Endret: 12.02.07 kl 00:20
hvis det armaturet ditt duger ennå er det jo bare å bytte ut innmaten med et t5 sett fra feks arcadia,veldig enkelt å montere,gjorde det selv for en stund siden.hvis du ikke gidder å bruke penger på reflektorer er det vel bare å bruke litt foliepapir,,funker helt greit det som reflektor.Billigst på t5 er vel webzoo..her e link http://www.webzoo.no/site/maler/x/default.asp?case_vis=fremside
Postet 12.02.07 kl 00:34
Postet 12.02.07 kl 02:29
Armatur 110 x 45 cm
Aquarius Zoo har lysarmaturer med de litt spesielle målene. Men de matcher ikke akkurat akvariet...
110 cm er litt uvanlig, og ikke et standardmål hos dagens Akvastabil. Men det er nok mulig å få spesialtbestilt et som passer akvariet ditt perfekt. Mener å ha sett det på danske Akvarieudstyr.dk, at man kan bestille etter mål.
110 cm er litt uvanlig, og ikke et standardmål hos dagens Akvastabil. Men det er nok mulig å få spesialtbestilt et som passer akvariet ditt perfekt. Mener å ha sett det på danske Akvarieudstyr.dk, at man kan bestille etter mål.
Postet 12.02.07 kl 07:18
Endret: 12.02.07 kl 07:19
Postet 12.02.07 kl 10:55