funnet Hikary Tropical food sticks for carnivorous fish?

Noen som har funnet "Hikary Tropical food sticks for carnivorous fish" på noen av nettbutikkene?
Er jo flere som har Hikary, men har ikke funnet akkurat denne i noen av dem. Har kjøpt dette foret ved noen anledninger når jeg har vært innom zoobutikker som har hatt det inne. Piraya'ene mine liker det veldig godt.. å skulle gjerne brukt det oftere.

detta foret her..
He, he, satt akkurat å la inn samme som Geir her, men da lar jeg det være....
Joa, det er nærht nokk, har det og det funker ganske bra. Men piraya'ene ekke bestandig like flink til å ta de som blir liggende på bunnen. De flytende pelletsene er litt bedre. Bruker ciclide sticks i for automat og food sticks'ene har samme størreles så det går greit å blande i automaten uten at den går "tett".
Hvorfor ikke kjøpe det fra utlandske nettbutikker? Holder du deg under 200 norske kroners grensen, er det ingen moms eller toll på det.

Fant den du leter etter hos britiske Amazon for eksempel.
mona o
Hvorfor ikke kjøpe det fra utlandske nettbutikker? Holder du deg under 200 norske kroners grensen, er det ingen moms eller toll på det. Fant [URLBLOCK1]for eksempel.

er pris fra en butikk "over dammen" som brukes.. prisen er forsåvidt veldig grei... men 63 dolleros i frakt for 250 gram til norge ble litt drøyt.. hehe,.
Om de selger Hikary fôr er det vel bare å spørre om de kan ta den inn for deg?
Ikke helt det du spør om, men jeg bruker (og er veldig fornøyd med) Hikari Cichlid Gold til piraya. Selv mine viltfangede Pygocentrus cariba hev seg over dem på første forsøk. Fint for fargene er det også. Vet dessuten at mange andre bruker dette fôret til piraya.

Anbefaler deg å prøve det hvis du ikke har gjort det alt.Ser på sidene til Hikari at næringsinnholdet nærmest er identisk.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap