Sinna palettciklider
Postet 12.02.07 kl 22:21
Endret: 14.02.07 kl 15:24
Postet 12.02.07 kl 23:02
Postet 12.02.07 kl 23:09
Jeg kan jo prøve å avvente litt.. Men de har jo vært sånn i snart 14dager. Men de siste 2 dagene har jeg hatt store problemer i karet, har derfor måttet kvitte meg med en del fisk, fordi jeg hadde for mye
Og har skiftet en del vann og forandret litt i karet..
Så je kan jo avvente noen dager for å se om de roer seg..
Tusen takk for svar
Kenneth
Og har skiftet en del vann og forandret litt i karet..
Så je kan jo avvente noen dager for å se om de roer seg..
Tusen takk for svar
Kenneth
Postet 12.02.07 kl 23:45
Hvis du hadde lagt til akvariet og fiskene dine i profilen så hadde det vært lettere å hjelpe deg. Men hvis du har lite kar så bør du nesten bare ha en tetra stim og en annen rolig fisk som går sammen med disse for at de skal slappe av litt. Dvs. noe som ikke stresser dem, men er vel god sjangs for at de ikke liker hverandre uansett.
Postet 13.02.07 kl 00:15
Sånn når har jeg lagt til akvariet mitt.. bilder også
Men hannen syns jeg jager veldig om dagen.. Hunnen gjemmer seg pumpa hele tiden, og når hun kommer frem eller han får øye på henne så jager han. Syns synd på henne jeg. Det må vel være noe jeg kan gjøre?
Jeg liker disse fiskene utrolig godt, å håper jo at de kan bli et par
Kenneth
Men hannen syns jeg jager veldig om dagen.. Hunnen gjemmer seg pumpa hele tiden, og når hun kommer frem eller han får øye på henne så jager han. Syns synd på henne jeg. Det må vel være noe jeg kan gjøre?
Jeg liker disse fiskene utrolig godt, å håper jo at de kan bli et par
Kenneth
Postet 14.02.07 kl 13:25
Fersk fisken:
Kanskje off-topic, men jeg bare la merke til fiskesammensetningen i akvariet ditt på 54 liter.
Hvordan går det med 4 sommerfugler og 2 paletter i det karet?
Har hørt en del negativt om den type kombinasjonen her...
Hvor lenge har du hatt dem?
Kan du legge ut bilde?
Jeg har selv nettopp kjøpt sommerfugler, så er veldig interessert i denne fisken..
Kanskje off-topic, men jeg bare la merke til fiskesammensetningen i akvariet ditt på 54 liter.
Hvordan går det med 4 sommerfugler og 2 paletter i det karet?
Har hørt en del negativt om den type kombinasjonen her...
Hvor lenge har du hatt dem?
Kan du legge ut bilde?
Jeg har selv nettopp kjøpt sommerfugler, så er veldig interessert i denne fisken..
Postet 14.02.07 kl 14:05
Postet 14.02.07 kl 14:15
Endret: 14.02.07 kl 14:17
Postet 14.02.07 kl 17:58
Postet 14.02.07 kl 18:00