Kan noen hjelpe meg å angi prisen på et brukt kar?

Jeg har muligheten til å by på et kar som en bekjent av meg vurderer å selge. Det er et gammelt rammekar på 85 liter (minst 5 år gammelt) med stativ. Det hører til innvendig filterpumpe som ikke har vært i bruk på noen år, og et armatur.
Jeg kjenner ikke til merke eller kvalitet på noe av dette.
Noen som har tips om hva jeg bør by?
Har du sett akvariet da? Sett om det er noe å ha? Ikke hakk, riper i glasset eller ødelagt armatur og alt mulig sånt?

Er det i grei stand, ville jeg sagt maks fire til fem hundre. Kanskje bare fire, dersom ikke pumpen er av noe kvalitet å ha....

Vanskelig å anslå pris uten å kjenne produsenten. Jeg ville ikke gitt fem hundre for et polsk eller tjekkisk akvarie, men for tysk eller dansk kvalitet ville jeg nok kanskje hostet opp litt ekstra. Visse ting man bedre vet om vil vare er litt lettere å gi litt mer for
Takk

Har ikke sett på det ennå, men går ut fra at alt virker. kan selfølgelig være det er noe riper, men det vil vise seg. Nå har jeg iallefall noe å peile etter
MAX 1000kr.... jeg betalte 1500 for et akvastabil 160 med utvendig og invendig pumpe, heldekkende armatur sand og masse greier... 4500kr er ALT for mye!!!!!
Freddy Dos Santos
MAX 1000kr.... jeg betalte 1500 for et akvastabil 160 med utvendig og invendig pumpe, heldekkende armatur sand og masse greier... 4500kr er ALT for mye!!!!!

Hvem har snakket om 4500 kroner???
4-500 betyr fire til fem hundre kroner.
Gry
4-500 betyr fire til fem hundre kroner.

Ja, det skjønte jeg også. Så derfor spurte jeg om hvem som har snakket om 4500 kroner
aquafish
[QUOTE=Gry]4-500 betyr fire til fem hundre kroner.

Ja, det skjønte jeg også. Så derfor spurte jeg om hvem som har snakket om 4500 kroner
Jeg forklarte det for Freddy, han trodde tydeligvis at det øverste innlegget refererte til 4500 kr.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap