Guppyen min fikk masse unger i dag! ;)

Guppyen min har fått over 20 yngel i dag (oppi et fødeakvarie). Sist hun fikk unger, fikk hun 29 stykker, tror det er litt mindre denne gangen. Hun brukte masse timer på å få ungene! Jeg så på når hun fikk to unger, det var kjempe søtt!

Tok bilde av henne mens hun føda: --->
Ungene på 3 bilde! ;D
Gratulerer !
Hei!
Så moro! Gøy med bilder da

Du får ha lykke til med ynglene =)
det er kult fikk guppy yngel i går selv, men d var få.

det var bare 4 stykker.

sikkert fordi jeg var på skolen når det skjedde.

når jeg kom hjem og mata fiskene så jeg plutselig noen små som svømte og da kunne det jo vært flere timer siden.
Hello hello..
Jeg har 4 guppy-hoer i karet mitt.. Å det ser faktisk ut som om 3 av de er gravide
Jeg lurer veldig på når jeg kan putte en gravid guppy i fødekaret??
Når kan jeg se at ho er klar, vil liksom ikke putte ho i det for tidlig heller..

Noen tips?
Og gratulerer masse med unger Moro det..

Hilsen

Kenneth
Se om du får tak i noen flyteplanter, hornblad eller gulrotgresss f.eks, og skipp fødekassen
så det holder ja? Siameserne mine vil ikke jage dem?
Hvem er dem? Yngelen eller mødrene?
Litt svinn må du nok regne med, men det vokser opp en del i et tett buskas i overflaten. Å bli fanget og satt inn i en liten boks, er stressende for fisken...
Yngelen ja
Har ikke noe til overs for fødekar jeg heller, men nå har jeg ringt rundt og det er ingen som har hverken gulrotgress eller den andre du nevnte. Så det er mulig jeg må kjøre et stykke. Men da får det bli til helga.

Men når jeg ser på bildet her så er det kansje en stund igjen til de føder.
For den guppyen på bildet var STOOR
En annonse på kjøp/salg kanskje? Alle flyteplanter duger jo, kanskje pistia, ser det er til salgs der
Hun begynnte å føde rundt 4 i går, og i 11 tiden var hun enda ikke ferdig, så jeg lot hun være i fødekaret i natt. I dag har hun fått enda flere unger, det er over 30, tror jeg! Tenk at det går ann å ha så mange barn i seg!
He he.. Moro da.. Men når så du at hun var klar til å settes i fødekaret da?
Nå kan jeg se at mine skal føde?
guppyyngel
Ja jeg lurer også på når jeg kan vite at de skal føde?
Har to guppydamer.Den ene fikk yngel på mandag,men ser fortsatt litt gravid ut.Kan det komme flere derfra?.Den andre er kjempestor og rund.Skulle gjerne visst når ungene kommer så kansje jeg hadde berget noen fra å bli spist.Har bare 3 stk.guppybarn fra mandag.
Det er vanskelig å si, det er forskjellig fra fisk til fisk. Men de fleste blir ganske runde å blir helt mørkebrun baki.
Hun ble jo litt vel stor i magen:P
41? Går det ann?
Det er 41 barn! Går det ann? Kan de få så mange barn i et kull?
He, he, den fikk jo 41, så det betyr vel at det går ann. Jo da. de kan føde helt utrolige mengder, særlig de guppyene som er litt størrelse på og som har født noen kull før.
Sist gang hun fikk unger, fikk hun 29! Huff, hva får hun neste gang da? ;P
Fiskeelsker!
Sist gang hun fikk unger, fikk hun 29! Huff, hva får hun neste gang da? ;P
Det kan bli en del det ja
Det blir neppe mer enn 41 unger! :P
Fiskeelsker!
Det blir neppe mer enn 41 unger! :P

Min guppyhunn fikk rundt 50 unger i går Hu var veldig stor i forhold til den du har bilde av her da , men :P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap