Høyest på pæra...

Skjerm, skjerm på bordet der.
Hvem er høyes på pæra her?

(denne kan vell gå en liten runde)
(kanskje noen lærer?)
Hva i alle dager forsøker du å oppnå med dette?

Her er et påkrevd med en oppklaring av trådstarter.

Den bør komme rimelig kjapt ellers sletter jeg hele tråden.
Fredagskveld
Morro å se hva folk skriver på en fredagskveld.. Må si det blir mye "fjas" her på forumet i helgene.. Spesiellt fredag/lørdag.
Men det har vel sin naturlige årsak:p
Ha en riktig så fin natt til lørdag!
Har ikke noe bedre å ta meg til, så hvorfor ikke...? :p
Leser 90% av innleggene her, 30% av de jeg leser inneholder en eller annen form for "knuffing"
Jobber daglig med folk, og kjenner fort igjenn persoligheter...
Jeg mener at vi ikke skal "forvirre" spesielt helt nye folk, med kunn svada, midt i en tråd...
Det har tatt seg opp atskildig i den siste uka, og jeg mener at noe her ikke har noe med fisk å gjøre....

Prøver ikke å oppnå noe annet en å få dempet, nivået med dritt...
Bruk gjerne denne tråden til slenge litt ifra dere, de som har behov
Å så jekker vi oss litt ned igjenn.
Utblåsninger skal vel helst gjørest til moderator, om en kommer over noen innlegg en synes er drøy og denslags...

Siden jeg stor sett har slettet alt av vrøvl hadde det kanskje vært like greit å slette hele tråden da den ikke lenger tjener trådstarters intensjoner.

Tanken er god, men desverre bare opppfordrer den enkelte til å vrøvle vidre. Lar tråden foreløpig stå så får vi se om ikke enkelte burde ta seg selv sammen og ta kveld nå.

Hvorfor ikke bare banne han fyren ut da! som du sier vrøvler så mye, eller kanskje det er noen som har hat en lang dag på jobb, og har lite toleranse, og kanskje du burde ta kvelden.
"Host, Hark"..
Ris til egen ræv "Virtuoso"?
Hehe.. :p
Vet jo at han mener meg da.
Når skal moderator fyren svare meg ?
Han ser seg vel for god.. :p
TiE
Skjerm, skjerm på bordet der. Hvem er høyes på pæra her? (denne kan vell gå en liten runde) (kanskje noen lærer?)

Ingen svar så langt..
Kanskje best å avslutte før det blir for mye fyllefjas:p
Ja tror nok det vill jo helst ikke bli u venn med MR Geir Kristiansen.
Dette gjelder absolutt ikke bare deg Virtuoso.
Ser du har tatt dette som et angrep på deg. (har vert å henta noen på byen)
Tror denne tråden ble tatt på feil måte, og kanskje personlig.
Dette gjelder flere her, litt "varsomhet" skader ikke.
Eks. hvis noen av de jeg mener har peil på noe her svarer på noe, svarer de altid med ømfintelighet.
Er det noen som mener noe annet, så blir det ikke svart med serlig ømfitelihet...
Det hanlder om å dele fakta, ikke krangle om hva som er rett...
Det finnes jo tråder som handler om rett og galt, men man diskutere på en normal og nøytral måte.
Nesten som noen er sjalu for at noen har mer erfaring, og ikke tilfeldige erfaringer...
Det finnes jo sikkert folk her som har drevet med akvarium, helt siden noen av oss lå i pungen til far å svømte

God natt!
Sier du at jeg er sjalu på moderator folka ? da tar du feil min gode venn.
Virtuoso
Når skal moderator fyren svare meg ?

Ett lite, raskt titt på klokka skulle vel være tilstrekkelig for å se at kanskje ikke halve Norge sitter å venter på å svare deg

Stenger denne tråden, det blir bare vås, møkk, og hauger med sure miner av slikt tull.
Tilfeldig bekjentskap
© Jon Bruce
Reklame for plussmedlemskap