- Hjem
- Forum
- Fór og fóring
- noen som vet forskjellene?
noen som vet forskjellene?
Postet 24.02.07 kl 14:45
Postet 24.02.07 kl 14:59
Postet 24.02.07 kl 15:20
røde myggiser
hm, ok. Er en sånn fryse blox for mye? eller deler man en sånn bit i 2? er dette kunn sånn "helge kos" ikke hverdags mat med andre ord.
Postet 24.02.07 kl 17:11
Postet 24.02.07 kl 17:20
Postet 24.02.07 kl 17:22
Jeg tiner alle typer frossetfor, slik at mestparten av guggevann renner av før jeg har det i karet.
Jeg har rett å slett ordnet meg en liten boks (250ml fôrboks), som jeg har tatt vekk det meste av lokket på. I denne åpningen har jeg festet en bit gammel akvariehåv, av den helt finmaskede typen.
I denne boksen tines det fôr, gjerne under rennende kaldt vann, i store mengder. Enkelt, rensling, og økonomisk
Jeg har rett å slett ordnet meg en liten boks (250ml fôrboks), som jeg har tatt vekk det meste av lokket på. I denne åpningen har jeg festet en bit gammel akvariehåv, av den helt finmaskede typen.
I denne boksen tines det fôr, gjerne under rennende kaldt vann, i store mengder. Enkelt, rensling, og økonomisk
Postet 24.02.07 kl 17:28
hm, hørtes ikke dumt ut. Jeg tenkte ikke på den væsken som evt. blir av en slik klump... Men om man skyller den, renner det av mye mat da? ingredienser eller? Gjør vel kanskje ikke det. Kanskje jeg må prøve en i dag Var å kjøpte meg en slik plate med x anntall bloxer på i dag, ser at det går mest på frossent enn den boksen med tørr(har for såvidt en slik og) Men kan jo gi begge deler i ny og ne.
Postet 24.02.07 kl 17:34