Hjelp til sammensetting av fisk og innredning av akvarium :)??

Hei!
Har nettopp fått i hus 250l
Tenkte kanskje noen av dere der ute vil hjelpe meg med å finne fisk å ha i karet?
Og kanskje noen vil bidra med noen ideer til innredning av karet?

Mvh Cassandra
Tenker du deg helst ett sterk beplantet akvarium et litt "luftig" og plantefattig akvarium?
Vil ha et akvarium der jeg planter planter rund i sidene, så blir det mindre planter lenger fram.

Mvh Cassandra
Når det kommer til fisk så anbefaler jeg å starte med å søke igjennom fiskebasen. Og hinte litt til hva du vil ha/vil ikke ha. Det er jo nettopp ditt akvarium, den som skal bli fornøyd er ingen andre enn deg.

Fisk som passer i akvarium mellom 20 og 260 liter.
Jeg har lyst på en stim av en eller annen fisk, kanskje noen coryer, maller, og ciklider...:s
Er ikke helt sikker så det var derfor jeg ville høre om dere der ute hadde noen ideer

Noen som har forslag på stimfisk, cory, maller, og ciklide??

Jeg vil helst ha fisk som er lette å holde, og er snille..
Mange krav, men,men..

Mvh Cassandra
Dani er veldig snille, men aktive overflatefisk
Hva slags Dani?
Sebrafisken??

Mvh Cassandra
Ta det fra en nybegynner som dreit seg litt ut.... ;)
- IKKE LAVASTEIN!! Ehem... Syns den avr upraktisk til omtrent alt. Spesielt om du vil ha bunnfisk. Bruk sand elller slike små runde steiner.

Kjøpte 4 ekstremt pene ørretlignende stimfisk i dag. Veldig pene. Anbefales som stimfisk i akvariet. De heter noe med leopoard, men finner dem ikke i fiskebasen... Anyone? Frank A...?
Cherrybarbe er kule Bare det 1. og siste bildet av dem som er pene inne på fiskebasen. Det er slik de ser ut i mitt akvarium

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap