Huler av plastflasker?

Har lyst på endel huler i 720literen og også i en 540l jeg skal ha meg snart... Stod å fanget noen fisker med en hjemmelaget fiskefelle (1,5l med avkappet tupp snudd innover) i sted da det slo meg at en 0,5l til små fisker og en 1,5 til litt større fisker burde fungere ganske bra. Kappe tuppen av de og kline de inn med sillicone før de rulles i sand. Graver man disse delvis ned i sanda burde de holde seg nede også, vil jeg tro. Og f.eks ei farrisplaske vil vel ikke gi fra seg skadelige stoffer?

God ide eller bare tull og idioti som er prøvd før?

polyetylen (pet) er jo som kjent materialet i brusflasker osv. og avgir ikke skadelige stoffer. Sett i gang du.
Caasberg
Har lyst på endel huler i 720literen og også i en 540l jeg skal ha meg snart... Stod å fanget noen fisker med en hjemmelaget fiskefelle (1,5l med avkappet tupp snudd innover) i sted da det slo meg at en 0,5l til små fisker og en 1,5 til litt større fisker burde fungere ganske bra. Kappe tuppen av de og kline de inn med sillicone før de rulles i sand. Graver man disse delvis ned i sanda burde de holde seg nede også, vil jeg tro. Og f.eks ei farrisplaske vil vel ikke gi fra seg skadelige stoffer? God ide eller bare tull og idioti som er prøvd før? :)

Her kan du se en jeg har laget.
men lim stein og ikke sand på, for det ser temmelig jævlig ut.
Prøvde en gang med biltemasand..
Jeg har gjort det en gang, ser temmelig stygt ut. Men den bruker jeg bare som en hule igjennom en rot, så man ser ikke noe annet enn åpningen som er laget en kant av en grein som passer perfekt.
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA 2012
Reklame for plussmedlemskap