Hvilken Malle er dette??

Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hva denne mallen heter??
Du kan jo prøve å se på L-nummerene
Hvor kommer mallen fra? Butikk? Auksjon?

Hvis butikk.... Hvilken butikk? Hva var salgsnavnet? Var det VF?..... Isåfall fra hvor?
Hva kostet den egentlig? :P
Det er ikke enkelt og identifisere denne mallen. Det hadde vært mye letter hvis du kan ta noen bedre bilder. Selv om det ikke alltid er enkelt.

Andreas Bjørvik
Det er svært vannskelig å se ut i fra bildet, men jeg ville tippe på at dette dreier seg om en av de små Panaque art. Eventuelt en av de større Peckolita artene.

E
Inaktiv bruker
Bare et lite hint, visst det er samme fisken du har bilde av på det første bildet på profilen din vil jeg tro at det er bedre å se på det for å finne ut hvilken art det er.
Panaque Maccus Den har litt forskjellige fargetoner avhengig av humør og underlag og litt sånn.

Mine varierer fra mørk brun med hvite striper, til lysebrun med skittengule striper....
Dette er samme fisken. Det beste bilde jeg har av den. jeg aner ikke hvor den er kjøpt. Fikk den av tanta mi for 3-4 år siden. Mest sannsylig er den kjøpt på sortland hos Harjoo Zoo. Han viste ikke hva den hete. Har sett gjennom L-numrene men blir ikke noe klokere. Den har hatt samme str siden jeg fikk den. så det er jo en liten malle.

Det ser ut som en Panaque sp. L002 men hvor lang er den.??
Men det er ikke sikkert at det er det heller. Ta en titt i basen og se om du kan finne ut noe.

Andreas Bjørvik
den er maks 10 cm fra ende til annen
Maccus
Ut i fra bildet nummer to er jeg rimelig sikker på at dette er Panaque maccus L-104, som Terapitanktenker sier.

E
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap