Humørspreder

Hehe, meg også!
Trengte en liten oppmuntring idag!
c",) Det er bra... Dårlig dag?
Neei, ikke spesielt. Gruer meg bare litt til å omorganisere det ene karet. En stor ekkel klump med dårlig samvittighet som hopper rundt i magen...
Du har vel ikke noen oppmuntrende, inspirerende forslag?

Er litt rotete der, både med fisk og planter. Skal legge ut annonse for å bytte noen fisk, også har jeg bestilt noen nye planter. Har sååå lyst på plantekar, men klarer ikke helt å komme igang.
Trist? I all verden....? Hvorfor det da?
Flere som trengte å smile her (selv om jeg alltid smiler her på forumet).
Binx
Trist? I all verden....? Hvorfor det da?
Han ser lei seg ut i begynnelsen, det virker som om han liker meg for og få hjelp med sine sorger
Hmmm, å være trist er også humør, Ja
Hva skal ut av karet da, Binx? Det skal ryddes plass til planter? Med masse grønt er det tøft med forstenet tre Jeg har en liten flis, min er rødlig og kjøpt hos webzoo.
Takk for tipset. Det er veldig stilig stein.
Jeg har blitt så inspirert av mange vakre plantekar der ute, så jeg vil prøve meg.
Ser for meg heldekkende matter, og skjult teknikk. Har noen planer, men er litt redd for å sette igang.
Stort prosjekt...
Brett opp ermene og på med vadebuksa Har vel lagt en liten plan? Er bare å sette i gang, så blir det morro skal du se. Plen i akvariet er jo kjempepent å se på, men ting tar nok litt tid, men er spennende å se akvarieplanter gro
Jeg har ikke bare en plan, men mange! Det er vel kanskje litt av problemet...
Har en ide om hvordan jeg vil det skal se ut, men mangler noen ingredienser. Prøver å få bytta til meg noen flere planter nå, så får vi se om ikke det blir greie på etterhvert.
Visste du forresten at det er en stilling som består av å se på mailing som tørker? Ikke fleip!
Det blir sikkert en ordnings på det
Seriøst, sitter noen og ser på at maling tørker? Noterer hvor mye maling som er på fingeren etter hver time og hvilken temp. da? Snedig.
Helt riktig, det!!Sett på National Geographic du også??
Det må være verdens dølleste jobb.
Nope Men har vært borti kvalitetsikring og malingspann før Står forventet tørketid og temp. der, men at de bruker folk til å finne det var nytt for meg. Men vet du hva, jeg har vært med på å omettikere (nye merkelapper, om det ikke er et ord) en hel skipslast med frossen makrell som skulle til Egypt. Slå den Pall på pall... og hver kasse skulle ha en liten lapp.
Oh my!!
Det er en meget god kandidat til årets kjedligste jobb!
Jeg syns ometikkere er et fint ord, jeg.

Forøvrig er ikke potetskrelling så ille som mange vil ha det til....
Spørs litt hvor mange poteter enn skreller, synes jeg...

Har du kommet noen vei med beplantningen?
NJæææ, ikke så veldig. Har bytta sand, og organisert plantene jeg hadde på en annen måte. Kjøpt et par "prøveplanter" for å teste gress, men er ikke på langt nær ferdig ennå. Laaangt igjen, + masse plantepenger.
Men oppsette begynner å ligne noe sånt som jeg vil ha.

Forøvrig er rekorden 375 kg poteter på en dag...
Det er bra Gress er, tror jeg, litt hokuspokus å til...men laaangt ifra umulig

375 kg poteter!? Håper du bruker skrellemaskin...djiiz. *lang i maska*
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap