Fotokonken mars 2007 (side 2)

Dyrehagen
Det var et vanvittig høyt nivå på bildene denne gangen! Hvordan i alle dager skal jeg greie å bestemme meg for hvem jeg skal velge?


Opp til deg det!...
Brukte ca. et kvarter på og finne det ut!
Måtte ta meg sammen litt:P
Plussmedlem
Bildet "Drakfisk" blei dessverre diskvalifisert fordi det same bildet er "Månedens bilde" på Zoopet.se. Dei som har stemt på dette bildet kan no stemme på nytt i konkurransen.
Ah! Det løste problemet mitt. Jeg hadde 4 bilder jeg ønsket å stemme på, men nå forsvant det ene.
123 AF-medlemmer har avgitt stemme i fotokonkurransen. Uten å røpe for mye er det nå svært jevnt i toppen

Husk å stemme!

Publisert to steder...
Det ene bildet som er med i fotokonken (AF), er også med i fotokonken, runde 2, på NA. Er det lov? Tenkte på reglene som gjelder her, nr. 4 "bildet kan ikke være publisert på AkvaForum.no eller andre forum tidligere og kan heller ikke publiseres på AF eller andre forum/konkurranser i perioden bildet deltar i konkurransen". (tenkte på bildet av guramien...)
Plussmedlem
Denne regelen kom til etter at det blei oppdaga at guramibildet er posta på NA også. Før stod det i regelen at det ikkje er lov å poste bildet på AF under konkurranseperioden. Vi kan ikkje la regelen ha tilbakeverkande kraft.
Regelverket er forøvrig under vurdering.
135 AF-medlemmer har stemt i fotokonkurransen til nå denne runden! Fremdeles jevnt i toppen

Husk å stemme!



Under ett døgn igjen før avgjørelsen faller! 143 har avgitt stemme til nå!

Husk å stemme!

Kun et par timer igjen før resultatet foreligger! Det er helt jevnt i toppen!

Husk å stemme!

Kun kort tid igjen å stemme på! Kl. 21 går fristen ut!

Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap