Hvilke fisker passer tigerbarber med?

Hei jeg har noen tigerbarber og skal gjerne ha noen andre fisk og.
Vet noen hvilke fisk de passer med?
Kvikke og raske fisker
Tigerbarber fungerer vel egentlig bare med kvikke, raske og robuste fisker, som for eksempel danioarter, og andre barber.
Også fisker som ildhale, siamesisk algespiser eller flying fox tror jeg vil funke.
I det hele tatt fisker som selv er tøffe.
Mine skjørtetetra e ganske kvikke av seg så kan nok få noen av meg...
Ja, det er godt mulig at det går med skjørtetetra.
Personlig mener jeg tigerbarber passer sammen med tigerbarber
Har hatt disse sammen med skjørtetetra, og tempoet var konstant på ett nivå som endte som det måtte ende; massedød og elendighet
Ser du på den omtalte fiskens profil i fiskebasen, er det lengst til venstre en liste over fisker andre mennesker holder Tigerbarbe med. Trykker du på "les hele listen" vil du se at det er en veldig lang liste. Nå vet ikke jeg hvordan de forskjellige kombinasjonene fungerer i hvert akvarium, men.

Tigerbarbeer er som kjent mestere på finnenapping. Det skal dempe seg jo større stim du har.
Jeg har mine tigerbarber sammen med 2 store gibbiceps, 13 kileflekkrasboraer, 2 sølvhaier og 10 lyktetetraer.
Dette går ihvertfall kjempeflott her. Har ikke hatt noe død eller krangel.

Mvh Linka
Jeg har litt lyst på noen Apistogramma eller andre ciklider, er det mulig?
Jeg har 4 stk sammen med scalare, neontetra, guppy, gurami, gibbiceps, coryer, ancistrus og eplesnegler. Har ikke sett noen spesielle problemer.
Her hos meg går faktisk 5 sølvhaier (ca 15 cm) og 15 tigerbarber i samme stimen... Men, så har de også bodd ilag i ca 1 år, så de kjenner vel hverandre ganske godt etterhvert
Tilfeldig bekjentskap
© Kim Kasnes
Reklame for plussmedlemskap