hvite småkryp som går/svømmer i grusen.
Postet 08.03.07 kl 22:56
Postet 08.03.07 kl 23:16
Ok, takk for svar. Vet du hvor disse kommer fra? Jeg steriliserte sanda for ikke så lenge siden, og har ikke kjøpt noen fisker siden d. Men jeg bestilte noen snegler for en tid tilbake. Kan de ha kommet med sneglene eller er dette noe som naturlig oppstår. Har lest at småkryp kan komme fra fiskeavføring,men d er kanskje noe helt annet?
Postet 09.03.07 kl 13:45
Postet 09.03.07 kl 19:05
Postet 09.03.07 kl 20:34
Postet 11.03.07 kl 15:14
Er disse farlig for små yngel?
Vekker til liv denne tråden, er disse krypene farlig for små kampfisk yngel? De er jo større en fiskene....
Jeg har Kampfisk yngel i et 107liter der jeg plutselig oppdager disse krypene, som ligner mest på hummer i fasong, men er hvite, ca 3mm lang og svømmer panisk rundt i ring. Kan disse ta yngel?
Jeg har Kampfisk yngel i et 107liter der jeg plutselig oppdager disse krypene, som ligner mest på hummer i fasong, men er hvite, ca 3mm lang og svømmer panisk rundt i ring. Kan disse ta yngel?
Postet 02.12.08 kl 23:03
De fleste småkryp som dukker opp i akvariet er helt ufarlige, også for yngel. Det eneste unntaket jeg kan komme på er hydra, men ut fra beskrivelsen så høres det ikke ut som om det er det du har.
Her er en engelskspråklig side med beskrivelser av mange av de vanligste småkrypene og om de eventuellt er skadelige.
Her er en engelskspråklig side med beskrivelser av mange av de vanligste småkrypene og om de eventuellt er skadelige.
Postet 03.12.08 kl 17:13