30 grader , for mye ?

Når jeg kom hjem i dag, etter å ha vært borte siden i går, var det 30 ++ varmegrader i yngelkaret! (Termostaten går ikke høyere enn 30 grader)
Og det var 1 død black molly yngel oppi der. Tok med en gang å bytta vann , og tok oppi litt kaldere vann. Så det ble normal temp igjen.

Så det jeg lurer på var om 30 grader er "dødelig" for yngel ?
30 grader er temmelig mye. Du må lære å styre temperaturen i akvariet.
Åj!!
Døde den lille stakkaren ?
Det var leit ;( Skaff deg en varmekolbe, eller skru av lyset når dere går fra karet ? Kanskje temperaturen holder seg litt lavere da..
Ja, den døde Men ikke pga varmen fant jeg ut, den kunne ikke svømme da den ble født. Sikkert innavl. Er ingen varmekolber som går i en 2 liter tipper jeg.. Gleeeeder meg til å få de nye karene !
Var ikke de black-mollyene ganske store?
De var jo eldre enn mine, og da jeg var hos deg svømte den jo?

Nei, det er sant, men prøv å skru av lyset iblant ;D
Ja, blir gøy med et nytt kar ;D Når får du det?
Glemte kanskje å si at jeg fikk ny black mollyyngel i går natt..? Hehe
Bare 4 stk som jeg har fanget og putta i yngelkaret da. Sikkert spist de andre "/
Carroo
Ja, blir gøy med et nytt kar ;D Når får du det?

Når vi flytter
ÅÅJ ;D SÅ moro !
Jeg fant flere guppy også, som har vært i karet i 1 uke nå, og ikke blitt spist ;D Gleder meg til jeg får lagt dem i det "store" karet.. Så far de ihverfall bedre plass enn i fødekaret!
I dag tidlig fikk hun andre black mollyen også unger Alle ser ut til å være friske.
Så gøy=)
Guppyen min fikk også unger !!
Fikk fanget 21 stk ;D De er mørke så dette blir spennende, siden jeg bare har hatt lysfargede..

Det var hun oransje,grønne og blå, Chris ;P
Carroo
Så gøy=) Guppyen min fikk også unger !! Fikk fanget 21 stk ;D De er mørke så dette blir spennende, siden jeg bare har hatt lysfargede.. Det var hun oransje,grønne og blå, Chris ;P

Så morsomt da
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap