Gibbiceps

Vi har tilsammen 5 gibbiceps og jeg lurer litt på hvor attraktive disse er på markedet.
Har ikke så store akvarier ( 2*126l ), men da disse er ganske små enda har de stor plass.

Den største er på ca 18 cm og vi vurerer snart å selge den.

Hva ligger disse på i pris ?? Noen som hvet ??

Skulle ønske jeg hadde visst om disse sidene før jeg kjøpte akvariumet og fiskene. Mange dårlige råd fra dyrebutikkene jeg har vært i.
Nå leser jeg godt igjennom hvem fisker jeg kan ha før jeg kjøper noen.
Har lært nå serru.

Mvh Linka
Legg ut en annose her på forumet med f. eks. vurderes solgt, så ser du hvordan interessen er...
Vil tro du får et sted mellom kr 50,- til kr 200,- per stykk, alt etter som hvor mange det er i området ditt som har et stort kar med mye alger;D

Mvh Sondre.
Tusen takk for svar.
Skal prøve det når de blir litt større.
Mvh Linka
18cm fisk er det på tide få ut av karet ditt, så bytting\ salg er nok å foretrekke for fiskenes del - raskt.

Hva prisen for slike vil være, er mye kjøpers marked. Slike må noen gang gis bort, nettopp fordi folk ikke alltid er like interessert i å betale for en "brukt" fisk, av en eller annen grunn (fiskene er oftest ved mye bedre helse enn i butikken).

Om det er ett bra miljø for akva i dine trakter, er vel en realistisk pris mellom 50.- og 150.- pr individ.
Tilfeldig bekjentskap
© Engdal
Reklame for plussmedlemskap