En syk Kuhlii-ål

Hei i går kjøpte jeg inn en Kuhlii-ål som var svært pigg i gårkveld. Men nå i hele dag har hann skjult seg i gress hanger med hodet opp eller med magen opp så man tror at han er død .
Karet mitt er helt nytt 46 liter's kar. Varmen er 26 'C og sammen med den er det en kampfisk og en haug med planter. Jeg har desverre ikke målt ph verdiene i vannet eller noe ant men skla kjøpe utsyr till det i motta men er det det noen som kan hjelpe meg med og finne ut hva er det som feiler hos meg ?

Ellers kjøpte jeg 2 nye Kuhlii-ål i dag og de ser ut som dem ligger mest under varmekoblen og koser seg, litt rart når jeg har 26 C i vannet uansett finnes jeg .

Kan bare si noe ang kuliåler og varmekolber
Mine har også en tendens til å ligge og døse rundt og under varmekolben. Tror ikke det er uvanlig oppførsel.

Hvis du ikke har eget testutstyr kan du jo ta med en vannprøve til dyrebutikken din så kan de teste vannet ditt.

Anbefaler deg forresten å kjøpe dråpetester, ikke strips!
[B]Kuhlii ål[/B]
Vel den syke Kuhlii ålen er død nå gav opp i natt. Men dem andre 2 ser ut som og ha det bra.

Jå je skal ta ålen med meg i dag til Tropehagen-zoo 8 dager's garanti på den. Tar også med meg vannprøve.

Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap