Bleke Rødmunnstetra!

I forbindelse med at mine Scalarer har lagt egg har jeg flyttet noen av tetrane mine over i en annen tank. Dette er en 54l tank som er fylt med vann fra hovedakvariet. Vannverdiene er de samme så jeg trodde dette skulle gå bra. De har imidlirtid misstet nesten all farge og svømmer rundt som "ghosts" nedi der. Har noen der ute noen gode råd? Er dette normalt?
Hæææææælp
De blir bleke når de utsettes for stress. Skulle bli bra igjen om en dag eller 2
Tusen takk. Jeg venter å ser. Flytta en av dem tilbake til hovedkaret i går og den ble helt fin igjen med en gang. Blir de ikke bedre iløpet av helgen flytter jeg dem "hjem" igjen.
Å fange rødmunnstetraer
Åssen klarte du i det hele tatt å fange dine rødmunnstetraer??? Har prøvd ukesvis å få fatt i mine 6 med hov, uten hell.. Har du et hemmelig tips?
Hva gjelder farve så ser jeg at mine ofte er bleik på morgenen, rett etter lys er slått på. Kan jo ha noe å gjøre med at de ønsker å ha en mest mulig lav profil på natt/ i mørke. Får fort sin vanlige røde farve etterpå.
Hei Plask!
Var en tålmodighetsprøve å fange dem. De er raskere enn lynet. Holdt håven stille i vannet til de nesten var inne i håven. Da var det bare å nappe til(nesten). Tror jeg må flytte de andre tilbake i dag jeg da de er like bleike . Har tross alt vært der siden torsdag! Den ene jeg flyttet tilbake som en test er like fin. Merkelig. Er ikke like lett å skjønne denne verdenen:
Lykke til med fisketuren.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap