Kan jeg ha Ildhale sammen med disse: ...?

Kan jeg har Ildhale sammen med disse:

Ancistrus - Ancistrus sp. ´oppdrettvariant´
Sterbas pansermalle - Corydoras sterbai
Skjørtetetra - Gymnocorymbus ternetzi
Svart neontetra, Sort neontetra - Hyphessobrycon herbertaxelrodi
Neontetra - Paracheirodon innesi
Guppy - Poecilia reticulata
Endlers levendeføder - Poecilia wingei

Og kanskje noen andre tetra??

Også en ting til, er denne en Ildhale? Er ikke det en Regnbuelabeo?
Min fullvoksne ildhale hadde gått helt fint med de fiskene. Den er egentlig kjempesnill mot alle fisker uansett størrelse bare det ikke er andre ildhaler, men den kan finne på å jage røde fisker unde fôring.
Men jeg vet også at kompisen min sin ildhale ville ha svømt rundt å plaget og jaget alle fiskene dine konstant. Den er så gretten og alle andre fisker som går med den blir mobbet, så det kommer helt an på ildhalen. De er forskjellige...

PS: Du har rett! Det er ikke en ildhale...
Jeg har en Ildhale som jeg tror er fullvoksen i det andre akvariet mitt, den er veldig snill, men jager av og til den gule Kinesiske Algespiseren min, men de sloss ikke, så det går bra. Jeg har 4 røde Platy, og han rører ikke de når det er mat-tid!

Tror dere jeg kan kjøpe en liten Ilhale, de har sånne små i Tromsø, de er ca. 4-5 cm.? Har tenkt å ha den i en 240l.

Hvis jeg kjøper en, så skal den selvfølgeli ikke være i samme akvarie som den jeg allerede har!

(Den på bilde er den jeg har)
Fiskeelsker!
Også en ting til, er [URLBLOCK1] en Ildhale? Er ikke det en [URLBLOCK2]

Flott sett... det bildet vil bli flyttet
Fiskeelsker!
Tror dere jeg kan kjøpe en liten Ilhale, de har sånne små i Tromsø, de er ca. 4-5 cm.? Har tenkt å ha den i en 240l.

Ja, det går bra. Det værste som kan skje er at han begynner å jage de andre fiskene rundt om kring etterhvert
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap